[操作疑難] Ipad 關apps 字形破碎

之前apple折扣日訂一部32GB WIFI IPAD AIR, 今日終於收貨。
CHECK過無塵,唔覺陰陽MON。

之前用開IPAD 3,
返屋企RESTORE部AIR。發現一個問題,

雙按HOME掣後,D APPS會出縮圖,AIR 既APPS 縮圖,字形會有D爛。
同部IPAD 3、IPHONE5S比,都無如此情況,
請問各位用AIR既,有無同一情況?

補充一句,所有機都行緊IOS7.04

TOP

自推一下,剛才行過門市,玩左一陣,發現air一收apps,個縮圖內文字(例如safari網頁中的字),字形都一樣--爛爛地。有ipad 3、4又有air既朋友,可以自己比較一下。

TOP