又或者打 FPS, 拎住支 machine gun , 同拎住支 Sniper Zoom 左埋去, 所需要既靈敏度亦都唔同 ...
on9kim 發表於 2015-4-24 23:27 
講開 sniper, 有啲 mouse 手指公位有粒掣按住可以暫時降低 dpi 等你郁得慢啲
唔知有冇人用緊?好唔好用?
我自己就覺得 sniper 講求精準,隻手要好定,按住多一個掣嚟瞄會揸得實咗
緊張咗反而仲難瞄
另外有啲 game 要按 steady aim,同樣道理,都要特登 set 佢響 keyboard |