熱頭不打印...??

熱頭在Auto Level後, 最近在目標溫度徘迴,
例如目標溫度195, 不停在190-210徘迴,
寫着Heating...然後不打印.....
這是什麽問題...?? 謝謝 ^^

按说这个温度基本正常了,你是否开了热床,如果没有你G码里面是不是设置了,或者切片的时候有热床的设置..

TOP

本帖最後由 gorto 於 2014-7-31 18:05 編輯

熱敏電阻貼唔住 heating block, 所以温度跟唔上 heat block,留意下發熱燈剛熄咗後之後係咪繼續升温,剛着後又繼續降温,係就基本可以 confirm 了。Check 下熱敏電阻有冇裝得唔好,盡量令佢貼實 heating block,令佢準確測温。

TOP