IPAD MINI 2 火牛一問

SSP買左代用60$火牛同 15$Ilightning線
叉得好慢10%~86% 6個鐘都未100%
火牛 10W 5.1V--2.1A
THANKS

山寨Lighting咁易壞你都敢買我用原裝12 w 牛 lighting原裝叉iPad air 用住叉都係4個半中叉滿(1% 開始叉) btw要買原裝牛可pm me 我有多set未開封

TOP

山寨牛唔足 A, 當然叉得慢.
而且連保護電路都無, 你真係搏命..

TOP

代用牛唔好用la
唔足火的,最好原廠,大廠有牌子都ok
同埋唔穩定
你試下插住電開手寫板、或者unlock掃下就知道
隻牛穩唔穩定
平嘅線係會叉得"立"D的




(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

THX 咁去門市到買好啦=

TOP

最好原廠

TOP

Apple原廠牛最好

TOP