Mon貼

想問下AT/MOMAX既貼, 大家覺得平得黎好唔好用 ?

另外, 去邊到貼既手勢比較好 ?

另外, 想買個背殼+smart cover用, 有冇邊隻平平地好介紹 ?

thx

想問下AT/MOMAX既貼, 大家覺得平得黎好唔好用 ?

另外, 去邊到貼既手勢比較好 ?

另外, 想買個背殼+smart c ...
jackylo9319 發表於 2014-1-26 23:04



    基本上你唔係用手指去MIC佢, 差不多張張都係一樣

TOP

普通mini 貼$9x
powersupport $22x

我都掙扎緊~

TOP

普通mini 貼$9x
powersupport $22x

我都掙扎緊~
ting1999 發表於 2014-1-29 11:00

玻璃貼有D只係一百頭....又想貼

TOP

用開玻璃貼,再用膠貼,覺得膠貼好啜手xd

TOP

買個機套1xx,都包mon貼

TOP

買個機套1xx,都包mon貼
tomccwai 發表於 2014-1-29 23:53

有冇邊隻好介紹 ?

TOP

回復 7# jackylo9319


    我買了thecore

TOP