[操作疑難] 有關超ram問題? 超完之後係都有啲怪怪地

本帖最後由 YuriPrime 於 2011-8-30 14:26 編輯

I7-990x 155x23@1.625V
ASUS Rampage III Extreme
01.png
Corsair dominator ddr3-2000 CL9-10-9-27 4GBx2
OC -> 1866 8-10-8-13-88-1T@1.643V
02.png 03.png
WD1002FAEX win7 Ultmate-64  插SATAIII
間左兩個part   131&800

解左兩個winrar檔     2個都係4個檔解去1個檔
2427MB@77s
3810MB@130s

老係覺得好似冇想像中咁快
就算係用WD7200轉HD都唔會慢成咁掛???
硬係覺得怪怪地   唔知係錯覺定係點    幫幫手唔該
04.png

呢套野咁勁都要玩超頻?

TOP

想問番下個時間係唔係比一般超到去18xx嘅慢左?

TOP