求救!4核變左單核! AMD PII X4 BE

本帖最後由 avenoll 於 2011-8-30 23:31 編輯

用緊default setting(無超), 但底板有4粒藍燈仔, 宜家成日都4粒->1粒咁著... 係咪有野壞左:| (解決左)

宜家到4核心但佢只行單核@@

板: MSI 870-G45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

又要驚...又要唔睇說明書...
真係幫你唔到...

TOP

又要威 又要帶頭盔    以本人角度   你仲開到機  唔算壞

TOP

四粒藍燈著晒係代表-->四相供電
啲燈係會不時轉嘅, 放心喎.

TOP

untitled.JPG

有說明書都唔睇?

TOP

重用得真係無壞

TOP

我粒e3-1235,降壓去到1.03v ,冇超都6粒著哂(cpu使用率0-2%)

TOP

四粒藍燈著晒係代表-->四相供電
啲燈係會不時轉嘅, 放心喎.
Eyes_Wide_Shut 發表於 2011-8-30 08:10


但係每秒係咁轉都可正常嗎?

TOP

但係每秒係咁轉都可正常嗎?
avenoll 發表於 2011-8-30 09:49


冇大型工作下不嬲閃下閃下
我用Sempron 145開核有時4粒有時1粒

TOP