e3300

vtt voltage, MAXIMUM VOLTAGE幾多可? THS
I want to oc it to death

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有冇保?不如電死佢去代理換粒新啦XD
sonia913 發表於 2011-8-24 23:12



    電死有損傷, 應該換唔到吧

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

扮傻仔
sonia913 發表於 2011-8-25 00:42



    點扮?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 6# sonia913


    係咪真係行得通呀?c兄

TOP

電死有損傷, 應該換唔到吧
abc888 發表於 2011-8-24 23:32



    最怕換下一粒唔好超

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

講笑
E3300超得多都唔好用 倒不如用黎做動物機啦 呢粒U超左又怕熱又怕俾得太多電 不如升I3 ...
sonia913 發表於 2011-8-25 14:34



    我果粒暫時只得4.1ghz

TOP