[操作疑難] 買i5 11400 換落舊廠機但火牛280係咪換埋牛穩陣D

11400 配 h510m-a wifi
Kingston 8g ram x 1
加隻 a2000 500gb
舊機一支HDD 加一個光碟機

求指教 咁樣夾 好唔好
麻煩晒大家!!!!

底板支援就得啦
280w 你又冇乜其他特別食電野

TOP

因為朋友部機係十幾年產物廠機

TOP

新款唔夠電會自動降速

TOP

咁先進 我自己都係用緊4代i7

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

可以就降吓cpu電壓,火牛唔燒就照用,燒咗咪換囉
但燒咗就換鬼埋個唔值錢嘅機箱用返正常火牛啦,乖

TOP

本帖最後由 Aÿ 於 2021-8-30 17:40 編輯

純粹好奇
呢部係咩牌子廠機?
我淨知某一牌子唔係標準版標準牛
其他牌子係正常ATX牛?20+4+4pin?

TOP

Compaq
Cpu e5400????
我都預左支閒置左既500w火牛

TOP

機箱 好fit個位 所以難得換
買呢4樣 配件 3300有找 入手得過?

TOP