香港都有3D print 展覽

26-27 AUG 亞洲國際博覽館
http://www.inside3dprinting.com/hong-kong/?c=3dhkwtp

26-27 AUG 亞洲國際博覽館
ustkl 發表於 2014-7-24 12:45



    3種PASS??
好似差唔多??

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2014-7-25 00:07 編輯

分別在於有沒有seminars. 如果只係去見識下,拿張免費networking pass 可以了.

TOP

會唔會組團去!
主要想去見識外國技術!

TOP

會唔會組團去!
主要想去見識外國技術!
marco仔 發表於 2014-7-24 22:52



    師兄唔只外國..國內都有...
另外..星期二,三..邊個師兄帶鴨仔團團長

TOP

本帖最後由 ma_hty 於 2014-7-29 02:19 編輯
會唔會組團去!
主要想去見識外國技術!
marco仔 發表於 2014-7-24 22:52


好似無乜野好睇喎,七個參展商,兩家香港提供三維打印服務的公司,兩家做生產filament,一家國內山寨三維打印機生產商,加上 Stratasys 和 Artec 3D scanner 。論技術,就只有 Stratasys 和 Artec 有看點。

只單純去看攤位的話,只怕要失望而回了。

TOP

其實平價filament有邊間好?淘寶上買的同一間的品質也差異大,要看運氣

TOP

剛剛報了名去, 有沒有師兄一齊?

TOP

機場好遠

TOP

尋日去左,無咩特別,唔好比錢入,其實只有stratasys個單位多D野睇之外,其他行一行就算,好在之前reg左個free pass

個部所謂全身3D SCANNER大到爆,個SCAN得快,但香港好難有位置放咁大部機

TOP