請問...有人能代我做一個stl檔案嗎?

我手上已有物件的全尺寸圖則...
但不懂3d立體制造...
有那位高手可代我造出來並輸出成.stl?
萬分感謝.

回覆 1# monarchy_empero

俾張圖嚟睇下先!

TOP

回覆 2# 絕對好奇

5.56x45.jpg

7.62x51.jpg

45 ACP.jpg

TOP

本帖最後由 SleepyPrince 於 2014-7-23 10:30 編輯

個彈頭嘅弧度好似無define到?
定係半個隋圓?
幅圖嘅單位係mm?

Bullets.png

https://www.mediafire.com/?8ht48zb6amrugp1
第一次畫圖出 STL, 唔知啱唔啱

TOP

回覆 4# SleepyPrince

應該無問題, 咁快攪掂   請問你係用咩sw畫   
ScreenShot046.jpg
ScreenShot047.jpg
ScreenShot048.jpg

TOP

回覆 5# dtom

Solidworks

TOP

個彈頭嘅弧度好似無define到?
定係半個隋圓?
幅圖嘅單位係mm?




第一次畫圖出 STL, 唔知啱唔啱 ...
SleepyPrince 發表於 2014-7-23 08:11


師兄好勁,點解唔出教學編

TOP

本帖最後由 monarchy_empero 於 2014-7-23 14:51 編輯

回覆 4# SleepyPrince

出教學編+1
未來我仲有其他野想做成.stl檔

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

我見唔係咁複雜先小試牛刀咋
出敎學我怕我會爛尾 :P

TOP

如果用openscad,彈頭個位唔識畫

TOP