[測試] AV擴校聲咪

想問下想用av擴自動校正既話 係咪是但買個咪都做到?定各機型都有指定同牌子既咪?
因為好多二手機都無跟個咪 自己有時又懶得set,個收音咪又唔知邊度買到咁,thx

當然原裝mic係工廠設計好才採用,用其他mic唔知得出什麼結果. Ebay 好多原廠calibration mic.

TOP

philips avr9900....都唔知點搵=0=

TOP

philips 真係冷門野....用其他牌子頂住先

TOP

philips 真係冷門野....用其他牌子頂住先
walterbear 發表於 2018-7-7 12:54



   師兄知唔知鴨記有冇得買?

TOP

同埋上ebay,唔知關鍵字係咩定點 搜唔中point

TOP

TOP

話說又想問下各位, 環擴後面咪有個位係ac outlet既,各位會唔會將低音炮個電源插落去用? 咁做法係好定唔好?(假設無超負載)

TOP