好朋友 當前離線
進階會員
jl1088 當前離線
中級會員
TOP
必敗仁 當前離線
自ban
Inactive Member
isar 當前離線
TerenceITC 當前離線
You'll never walk alone~
原帖由 好朋友 於 2009-12-27 00:40 發表 311係單核咩........?
rya_barry 當前離線
原帖由 必敗仁 於 2009-12-27 08:23 發表 atom N280 不嬲都係單核 多個Hyper-Threading技術
prowede 當前離線
特級會員
原帖由 rya_barry 於 2009-12-27 14:38 發表 有日行開黃全,有間野竟然將 HT技術當雙核賣。大大個 label 寫住 "N280 雙核")。真係"好近"!
64067197 當前離線