any progress?
1. 如果未買PI, 其實用ZERO 都好夠用 (係怕D 電, 小心 USB 電壓過高)
2. 買HDMI MON 會少啲野煩, 如 買NON HDMI MON 要睇下佢DRIVER 係咪SUPPORT 最新LINUX KERNAL
3. 想靚仔, 最好買CASE 連MON.. 除非你想自己PRINT CASE
4. 個人取向係唔要TOUCH SCREEN, 用PHYSICAL BUTTON.
5. 界面可用PYGAME , QT, 或者用HTML 行CHROME KIOSK MODE |