Arctic Freezer 34 eSports Duo夠唔夠壓12600K?

Arctic Freezer 34 eSports Duo夠唔夠壓12600K?
定係換240水冷?
主要打機,睇片
THX

睇review12900k都夠用, 行stock冇問題不過當然唔可以oc.

用過34 duo, underload時可能會嘈要花少少時間去set fan curve, 另外fuma 2都可以, 散熱同34duo差唔多同較静

平240aio就唔多建議試, 用過平aio有氣泡聲同少少嘈. 貴240 aio咁不如買nh u12s or u12a算, 少咗啲喉同線易打理好多

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

Arctic Freezer 34 eSports Duo夠唔夠壓12600K?
定係換240水冷?
主要打機,睇片
THX
davidtaiwai 發表於 2022-3-21 11:18


壓緊粒12700 一般打機無難度
未試壓片, rend野
買240不如買高級風冷

TOP

回覆 2# tek2

我見 34 eSports Duo同u12a好似差唔多,咁邊款會好d?
有睇過pa120,不過好似好大舊

TOP

回覆 3# happychanbb


    有睇緊d15同pa120,兩個都好大舊,

TOP

回覆 5# davidtaiwai


    我自己都諗緊PA120同Arctic Freezer 34 duo,我自己plan都係用12600K。雖然Pa120好抵玩,但係真係太大舊,同埋個前風扇會頂左啲ram,ram高就放唔落,放得落又會無ram rgb…
所以都係諗單塔算,而家就搵緊邊隻單塔高CP就睇到隻34 duo

TOP

回覆 6# lemon_bear


   係呀,見到PA120太大舊,驚有D會頂RAM,上網睇到PA120同34DUO散熱差唔多

TOP

回覆  tek2

我見 34 eSports Duo同u12a好似差唔多,咁邊款會好d?
有睇過pa120,不過好似好大舊 ...
davidtaiwai 發表於 2022-3-24 15:14

12600k唔多熱兩款都可用, 所以要睇你預算, 因為u12a貴34duo一倍. , 自己覺得u12a比較靜, 可能係u12a把扇比較好.

Fuma 2都唔錯, 應該比34duo 貴少少 但靜好多同唔需要拆風扇都可安裝.

D15要睇case, 自己用dark rock 4 pro都好大舊, 裝咗後遮咗好多位.

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

pa120想買都沒貨

TOP

本帖最後由 happychanbb 於 2022-3-26 01:08 編輯
12600k唔多熱兩款都可用, 所以要睇你預算, 因為u12a貴34duo一倍. , 自己覺得u12a比較靜, 可能係u12a把扇 ...
tek2 發表於 2022-3-25 18:25


34duo.jpg
12700  ~160W rend圖 左右情況  
同埋唔知有冇受到1700 扣具影響
之前intel俾人佢個1700扣具壓到粒CPU彎
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=60030&snA=594122

依加室溫26-28度左右
風扇未裝曬
前2 入風   
上1 後1 出風

max係 前3上2後1

TOP