Asus D 台灣妹! 全場最正!!

超多人! 好難迫到埋去先影到幾張
一個知係小海! 其他唔識! 有無人知叫乜名??
DSC03569.jpg
DSC03570.jpg
DSC03573.jpg
DSC03575.jpg
DSC03578.jpg
DSC03579.jpg

正妹,水啊

TOP

水?
中間果個其實幾正! 笑時有酒凹! 勁可愛!!

TOP

水?
中間果個其實幾正! 笑時有酒凹! 勁可愛!!
dermagramso 發表於 2012-8-25 02:19



    台灣人梗係要用台灣的言語去讚啦, 水=漂亮

TOP

呢幾張影得仲靚






TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

台灣人梗係要用台灣的言語去讚啦, 水=漂亮
ken001 發表於 2012-8-25 02:27



    咦,原來台語同泰文一樣,水係靚咁解

TOP

最正架啦

TOP