灣仔電腦通訊節2012小小報告 (有圖)

本帖最後由 laughingman 於 2012-8-24 17:12 編輯

一早同D朋友約定係灣仔MTR, 未食早餐就衝過去排隊! 目標係D限量平貨!
離開場仲有半個鐘以上, 已經係咁:

之前D人話無人去, 其實都唔係…

D mon都幾抵, 可惜我屋企已經夠用


差D忍唔住手買…notebook黎講個價都唔錯


每年必有(亦都幾乎係每年都會幫襯)既Kingston




行行下見到有一檔好多人




老細仲好好人咁俾我地拎上手玩D平版電腦



打機用mouse, 呢個幾抵, 3舊幾咋!


買夠1TB送水樽!


sales姐姐你做乜咁眼訓?


呢部岩哂我表妹, 可惜佢話無錢


行行下見到靚女sales!

十分識做!


呢D speaker細細粒, 都幾靚仔




最後既戰利品:
Memory stick

Smart box

每日限量10部既7”mon平版


好好人果個老細繼續好好人咁送左贈品

External Harddisk




十分靚仔!



今年消費比上年差唔多, 但感覺正D, D野幾抵幾靚!

Notebook 除左Intel CPU 有冇AMD APU

TOP

本帖最後由 laughingman 於 2012-8-24 17:27 編輯

so far我唔覺有...
如果有既, 麻煩ching通知一聲~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

@@

我係 X-XXXXX 買16 MICRO SD C10 個價味又係$11X

好彩未去

TOP

SD card 好似又唔係好平
好彩冇去

TOP

有無laser printer 黑白?

TOP

very good
thx

TOP

見唔見有synology既NAS賣? 想買隻412+, 如果價錢同ssp一樣的話, 就唔駛入場了

TOP