本帖最後由 laughingman 於 2012-8-24 17:12 編輯
一早同D朋友約定係灣仔MTR, 未食早餐就衝過去排隊! 目標係D限量平貨!
離開場仲有半個鐘以上, 已經係咁:

之前D人話無人去, 其實都唔係…
D mon都幾抵, 可惜我屋企已經夠用

差D忍唔住手買…notebook黎講個價都唔錯

每年必有(亦都幾乎係每年都會幫襯)既Kingston



行行下見到有一檔好多人



老細仲好好人咁俾我地拎上手玩D平版電腦


打機用mouse, 呢個幾抵, 3舊幾咋!

買夠1TB送水樽!


sales姐姐你做乜咁眼訓?

呢部岩哂我表妹, 可惜佢話無錢

行行下見到靚女sales!

十分識做!

呢D speaker細細粒, 都幾靚仔

最後既戰利品:
Memory stick

Smart box

每日限量10部既7”mon平版


好好人果個老細繼續好好人咁送左贈品
External Harddisk




十分靚仔!
今年消費比上年差唔多, 但感覺正D, D野幾抵幾靚! |