兩個電腦節,你會去邊個?點解?

1)灣仔會展?
2)腦場?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 2# whizayu


    yes!!

TOP

both no interest~~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

深水埗個個都係真係順道同有野買先去

TOP

我都係去深水埗個個腦場方便就腳.

TOP

灣仔會展一定唔會去 (除非有超平東西)
未見官先打20大板
舉辦單位揾笨實, 收參展商錢, 又收入場費 ------>上下其手

TOP

有免費飛o既話都會去行下

TOP

Wan Chai no use la

no more gift to take

3 yrs ago still got some fancy gifts.

TOP