香港電腦節 2010 已經完結

大家有無意見提供比主辦單位?

唔好再做咁多散貨場
唔多唔少都比D新科技我地睇下啦
例如intel既sandy bridge+amd既推土機展示
做到好似台灣果個咁(唔記得咩名)就好喇

TOP

建議改名為:電腦通訊散貨節
更為貼切主題!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

跟樓上一樣見解...
我都對電腦節失去信心... 年年都變散貨場好冇新鮮感. 入到去得個悶字:sleepy:
既然來得會展搞,就要用心搞得好好睇睇.

TOP

1. 唔好再做咁多散貨場
2. 出入口改一改,對尾位的攤位好唔公平
3. 攤位費無得回水!!!!好鬼貴!!!!!!
4. 無主題
5. 太多壞消息影響人數及購買意欲
6. 可唔可以有多D時間比參展商sell新product!?你下下規定要人搵D model去sell,有Q用咩!!!!! 重要比$$請model!!!
7. 做得唔好唔緊要,不過唔該回水!

TOP

邊樣做緊offer 邊樣正價 都應該貼返價錢
我去檔檔唔同sales 同公司又 但唔同價 問咗幾廿次 test 咗個lowest price..

TOP

先敢叫sales買...
仲有1999, 2999 果d 有價但唔存在既item...可以既話 滅走佢...
搞到個個逼埋去問 又唔係買 想買果d有要等餐死

TOP

建議唔好再賣限量特平貨品. 以本傷人, 累到多人浪費排隊時間之餘, 會展同商會人流處理差, 拗撬不斷

TOP