有冇人研究過咩牌子雪櫃最窄最淺?

舊果部雪櫃長期扯 0.1度電
想換 Q 埋佢

笠過下係東芝或者伊來克斯....540寬600深左右
其實香港牌子黎黎去去都係果 D ,應該都冇咩選擇

其實 toshiba 雪櫃係咪都係美的
但香港冇美的雪櫃

TOP

Hitachi 269公升
540 (闊) x 1,735 (高) x 655 (深) 毫米

TOP

只能放一罐汽水,好似玩具咁嘅USB雪櫃,咪夠窄夠淺囉 !

個問題根本有問題。

via HKEPC Reader for Android

TOP

Hitachi 269公升
540 (闊) x 1,735 (高) x 655 (深) 毫米
Sooo 發表於 2026-6-17 21:10



三菱都有呢個 SIZE
不過如果再淺 d 條路就寬 d
應該都幾大機率係買東芝

TOP

舊果部雪櫃長期扯 0.1度電
想換 Q 埋佢

笠過下係東芝或者伊來克斯....540寬600深左右
其實香港牌子黎 ...
doggiestyle 發表於 2026-6-17 20:21


小型雪櫃就又窄又淺, 同牌子無關。

TOP

本帖最後由 doggiestyle 於 2026-6-17 21:43 編輯
小型雪櫃就又窄又淺, 同牌子無關。
Kin_2012 發表於 2026-6-17 21:39



我本來想打埋高
不過好似二律背反咁
咁無所謂啦
講埋 1700~1800高

TOP

要窄要高都係日立
1.4米左右應該惠x普仲有啩

TOP

本帖最後由 doggiestyle 於 2026-6-17 22:41 編輯
要窄要高都係日立
1.4米左右應該惠x普仲有啩
ckyuen2 發表於 2026-6-17 21:43



惠而浦 WF2T171
1441 x 475 x 557
1級能源

個 SIZE 都 OK 喎
不過對個牌子麻麻地

TOP

舊果部雪櫃長期扯 0.1度電
想換 Q 埋佢

笠過下係東芝或者伊來克斯....540寬600深左右
其實香港牌子黎 ...
doggiestyle 發表於 2026-6-17 20:21


樂聲  NR-B183 闊 497 x 深 595 x 高 1,350(毫米)

https://www.panasonic.hk/zh-cht/item/7042--nr-b183s

TOP