~光~ 當前離線
進階會員
mgun 當前離線
初級會員
TOP
得n同k,你唔要k,咪得n囉,n起碼有vpn包 mgun 發表於 2024-4-14 17:40
ozz8179515 當前在線
中級會員
樓主 當前離線
用其他free不如用返MS defender 樓主 發表於 2024-4-15 17:13
諗住用付費版 但唔知咩牌子好,好似用FREE 野都係有少少缺憾 KAPERSKY 用左咁多年係唔錯, 但依家國際形勢 ... ~光~ 發表於 2024-4-16 22:44
1punchman 當前離線
Norton同旗下3個A都唔建議用,呢幾個牌子各自都出現過侵犯用家私隱行為,尤其Avast個名已臭晒。 ... 1punchman 發表於 2024-4-17 15:32
jk1399 當前離線
KIS 就快到期, 見佢官網轉左 STANDARD / PLUS KASPERSKY 由周杰倫時代用到依家, 想請教有無第二個牌子防毒 ... ~光~ 發表於 2024-4-14 00:40