超頻領域

[ 8723 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  我剛才超個960T 去到3.4Ghz backkom 2012-1-13 5/1792 singchai 2012-1-13 17:49
  [新手試超]A date DDR3 1333 2GBX2 圖片附件  ...2 H.M.LAM 2011-12-31 10/3347 mingkobe 2012-1-13 05:23
  又來一個...新手試超955 amdhorus 2012-1-13 0/1288 amdhorus 2012-1-13 02:00
  [新手試超] AMD Phenom II X4 955 BE 4.2GHz (20 x 210) 圖片附件  ...234 iipi 2011-12-29 39/8630 jackiefx 2012-1-13 01:03
  [操作疑難]新手試超3930K, 4.5G電問題 davideminem 2012-1-9 1/2651 Coolpixmaster 2012-1-11 20:02
  X58有關uncore與RAM問題  ...2345 simplekk 2012-1-5 48/9585 turtle9304 2012-1-11 19:53
  更新攪店了,我2對ADATA GAMING 4GB X2 DDR 3 1600上唔到1600........... 附件  ...23456..10 陳豪 2012-1-3 90/17025 ChrisTT 2012-1-11 11:06
  [操作疑難]請問高手我底版msi g41m-p43係唔係超唔到架 chun1807 2012-1-9 6/3381 KinChungE 2012-1-10 17:53
  AMD 955@3.8GHZ(更新4.2GHZ)  ...23456..9 jackiefx 2011-12-19 84/16862 leosham 2012-1-10 00:03
  同一粒U同一底板 同一bios設定, 但一時3春一時4春  ...2 無頭騎士 2012-1-4 14/3323 qq8077 2012-1-9 20:16
  [操作疑難]請教點先可以fix死個cpu電壓??  ...2 curious1208 2012-1-2 13/3877 curious1208 2012-1-9 15:52
  [操作疑難]ASUS ROG GTX580 SLI超頻問題  ...2 lyrobert 2011-12-14 16/5490 ip4368 2012-1-8 23:29
  [操作疑難]RAM 1.7V 是否太高? 附件  ...2 RentaCheat 2012-1-3 13/4420 dom 2012-1-8 03:02
  A6-3650超上5.499MHz  ...23 markip96 2012-1-4 20/5375 dom 2012-1-8 03:00
  [操作疑難]求判斷是否上到1600  ...2 kwing96 2012-1-7 15/3353 kwing96 2012-1-7 23:47
  點解 am3 散熱器個底咁細既? 仲細過cpu頂既? LoveMariahDayAn 2012-1-7 2/1650 KinChungE 2012-1-7 21:45
  係淘寶買既散熱器連風扇唔知會唔會爆炸?  ...23 jerrychf 2012-1-1 26/5446 james_lam530 2012-1-7 09:31
  R4E 3930K 上4.5G 要1.38V 圖片附件  ...234 popolocrois 2011-12-27 32/8711 tochi 2012-1-5 21:59
  [測試]已解決 海鮮好食 2012-1-5 0/1746 海鮮好食 2012-1-5 21:37
  有冇人知 Fujitsu MH330 Atom 455 粒 clockgen 係乜型號 圖片附件 fto123 2012-1-4 6/2374 fto123 2012-1-5 19:57
  有人用msi板就去參加比賽啦 圖片附件 akao 2012-1-5 1/1902 tuyylihk 2012-1-5 10:18
  X2 5000 之留念篇 圖片附件  ...23 bigjohnx 2011-12-16 24/6128 bigjohnx 2012-1-5 03:23
  [測試]原來先前挑出來的ram可以DDR3-2400 CL9-11-11  ...2 leotonch 2012-1-2 16/5261 jet1 2012-1-3 21:54
  i5 750 + 212plus + GELID 圖片附件 villainy 2012-1-2 5/2626 villainy 2012-1-3 16:58
  Q6600 超頻不過3.1G???  ...2 jonsin 2011-12-21 17/4858 fkm521313 2012-1-3 16:29

正在瀏覽此版塊的會員