超頻領域

[ 8724 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  新手超頻... tomtom12_34 2012-2-25 0/1129 tomtom12_34 2012-2-25 02:05
  三星1600 4Gx4 DH0黑條入手(已補圖)  ...2 lidoracing302 2012-2-23 10/3456 kenn0124 2012-2-24 20:02
  intel 渦輪加速  ...2 kakinken 2012-2-15 11/4282 doraduck 2012-2-23 22:08
  新手超頻問題 圖片附件 0985757 2012-2-21 7/1818 cleverandy 2012-2-22 23:51
  體質算唔錯既960T (更新!!!!1.350V @3.9 穩行  ...23 matthew1130 2012-2-11 20/4829 mwhin 2012-2-22 13:04
  [操作疑難]S775 同一粒CPU行高FSB 同低FSB會有咩分別 e6600ko 2012-2-21 5/1595 doraduck 2012-2-21 23:37
  請教超頻問題 kenli912 2012-2-21 0/1234 kenli912 2012-2-21 18:48
  請問BIOS中如何設置,鎖定CPU頻率丫? kingdun3284 2012-2-13 8/2980 貧僧 2012-2-21 07:06
  960T開6, 同4Ghz冇緣?  ...2345 ykmran 2012-2-13 45/7647 cleverandy 2012-2-20 23:11
超頻死機檔案全軍覆沒~~ 圖片附件  ...234 mouse999 2012-2-12 31/8546 cleverandy 2012-2-20 20:21
  有冇D新手教程?因為基本上唔識超頻......  ...23456..7 anson95 2012-1-31 63/10820 alexalex731 2012-2-20 12:54
  Team HK-Centralfield龍年第二炮_晉升HWbot極限超頻組別全球第一位  ...2 Mad222 2012-2-16 15/4033 kakinken 2012-2-19 19:37
  錯區求DELETE demyeung 2012-2-19 2/1233 demyeung 2012-2-19 15:04
  有冇師兄可以教下點樣超RAM  ...23 demyeung 2012-2-18 20/5454 mikecheung 2012-2-19 04:43
  分享一下再一次燒板既經歷  ...23456..13 ykmran 2012-2-3 125/18063 ymlau0602 2012-2-18 14:11
  [操作疑難]新手超頻XD kelvin0623 2012-2-11 4/2033 機械洗禮 2012-2-18 13:59
  [操作疑難][菜鳥問題]超頻打機~除咗部機快咗~對部機計時有冇影響??  ...2 kwoksfung 2012-2-11 18/4435 Jkson_beta 2012-2-18 01:31
  [操作疑難]新手一問 ahead_lam 2012-2-17 0/1444 ahead_lam 2012-2-17 18:47
  [操作疑難]2700k咁超係咪熱左d?? 圖片附件 lamchan2004 2012-2-16 6/2932 anonymoushk 2012-2-17 16:26
  [操作疑難]5識超頻~ ksleung 2012-2-15 1/1829 O人 2012-2-15 22:39
  XEON L5640 圖片附件 saiohbaby 2012-2-13 9/7591 saiohbaby 2012-2-15 19:15
  1144 週期 960T 開核不能T_T  ...234 matthew1130 2012-2-10 32/6452 samlcy1997 2012-2-14 18:31
  用緊960T開6既你入黎分享下你既hs 圖片附件  ...23 ykmran 2012-2-11 21/4507 Hyperstrike 2012-2-14 00:55
  960T 開 6 超 4G  ...23456..8 nkchen 2012-2-1 73/11087 ifun 2012-2-13 23:32
  [操作疑難]請問有冇人試過A8降頻? cliz 2012-2-11 9/2475 s20021139 2012-2-13 19:51

正在瀏覽此版塊的會員