儲存燒錄

[ 20575 主題 / 276914 回覆 ]

版塊介紹: 傳統內置硬碟

版主: busfanhk

收起/展開

子版塊

10225 / 152035

拼多多/淘寶買NVME 有無著數? ...

jacktsui - 2026-6-18 09:58

外置儲存

(光碟燒錄、可攜記憶體)

9677 / 81587

micro sd貴咗咁多-22-2-2026

Mingsa - 2026-5-23 14:15
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  把硬碟設定為 '使用中' 附件 only 2008-11-8 1/2076 1942 2008-11-9 01:33
  我的HDD是否出事了? 附件 占士邦007 2008-11-8 0/1822 占士邦007 2008-11-8 22:56
  scsi hdd 問題 tejas 2008-11-7 4/2640 smart_chi 2008-11-8 22:45
  onboard SAS濟唔濟得過 lowoichiren 2008-11-7 8/3519 smart_chi 2008-11-8 22:40
  這個SSD可以用來行windows嗎 附件 beeclub 2008-11-8 2/2322 lastphoenix 2008-11-8 19:15
  Master or Slave  ...2 tonald 2008-11-5 14/5362 Niel 2008-11-8 17:32
  藍色 WD 6400AAKS  ...2 lung510 2008-10-28 14/7668 johnny0755 2008-11-8 16:23
  [請推介] home server用harddrive  ...2 ntony 2008-11-6 14/4467 raytsui00 2008-11-8 14:14
  Adaptec 5805 lubbersteven 2008-11-7 7/2977 hydra 2008-11-8 11:42
  JBOD 電燈膽 2008-11-6 5/2756 laputafish 2008-11-8 09:00
  Roxio Creator Basic 和 Nero Express 光碟燒錄程式可否共存? buythecow 2008-11-8 1/2390 idolclub 2008-11-8 02:41
  DVDRW咩牌子好呢  ...23 巴斯光年 2008-11-4 28/8943 chiuball 2008-11-8 00:41
  請問隻硬碟是不是打柴 附件 kato88 2008-11-7 4/2127 kato88 2008-11-7 23:05
  1TB的選擇.... 附件  ...2345 slandtk 2008-10-30 49/15262 alienathk 2008-11-7 21:50
  點樣係780G 行raid呀? fuchikei 2008-11-7 2/2250 filet 2008-11-7 19:11
  有冇人買咗 3Ware / Promise HW SAS Raid Card?  ...2 HKMichaelKing 2008-11-7 15/5909 AC360 2008-11-7 18:48
  有冇人可以整到咁既harddisk?  ...23 孤寂使者 2008-10-30 20/6812 孤寂使者 2008-11-7 16:49
  我想問硬碟 見WD 640G 500蚊 企業版500G 又係500蚊 leungleungleung 2008-11-6 6/3941 ccck2004 2008-11-7 11:07
  lsi8344 external port "p3" problem... lau0001 2008-11-7 0/2165 lau0001 2008-11-7 07:49
  $600 以內而家邊隻 SATA HDD 最快? scofieldhk 2008-11-6 2/2851 HKMichaelKing 2008-11-7 05:14
  【 ICH10R 】 onboard raid ( Finish !!! ) 附件  ...2 outout 2008-11-5 16/6115 outout 2008-11-7 00:11
  8344ELP有冇hot plug ? pcm10241024 2008-11-6 7/2716 WLau 2008-11-7 00:06
  唔同牌子dvd writer 內籠有咩分別?  ...2 py233 2008-11-4 18/5517 space 2008-11-6 21:12
  Transcend 32G $ tragamer 2008-11-6 6/3567 scofieldhk 2008-11-6 19:52
  help me 個壞磁區既hdd ...............救救我 oscar2 2008-11-4 8/2836 oscar2 2008-11-6 17:13

正在瀏覽此版塊的會員