電訊網絡

[ 27505 主題 / 617382 回覆 ]

版塊介紹: 手提電話服務資訊

版主: mdws2002, tommychow0811, timothychu

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  e72係咪呢個月中出??? SSII 2009-10-5 4/2063 yhfung 2009-10-8 18:29
  5800MX個耳筒個包膠圓圈不見了, 配載時變得很鬆 一丁 2009-10-8 0/1297 一丁 2009-10-8 12:45
  有冇ching 可以幫下手搵搵呢個 theme 附件 gut1983 2009-10-8 0/1162 gut1983 2009-10-8 11:41
  依家有咩機係用電容MON?? ben20034 2009-10-4 9/3016 yhfung 2009-10-7 21:40
  唔計新舊既而家買5800XM有冇問題? eh 2009-10-5 4/1864 whs 2009-10-7 10:36
  請問有邊個型號電話係可以分享個WiFi出嚟? 風十三 2009-10-7 2/1800 bb8388 2009-10-7 02:24
  Linux mobile 有咩玩?? zetalau 2009-10-6 2/1739 m45smg 2009-10-6 22:29
  我會唔會累咗朋友?  ...2 power4x4 2009-10-2 14/4171 hellokerby 2009-10-6 22:14
  想問下3電話卡增值既收費問題... tease0608 2009-10-6 4/4176 hahahalpc 2009-10-6 18:31
  PEOPLES上緊網有機會聽唔到電話..... tplcm 2009-10-6 4/2031 tplcm 2009-10-6 14:39
  Peoples 儲值卡 開GPRS服務問題 chun1617 2009-10-5 4/2252 tommyplus 2009-10-6 07:05
  LG手機壞左又過埋保養, 仲可唔可以番CS整? T-o-Y 2009-10-6 0/1460 T-o-Y 2009-10-6 01:08
  蠢問題..如唔介質唔留number 儲值咭.. 每次買新定增值$50抵d  ...2 tapnawk99 2009-9-30 15/3654 woodman 2009-10-6 00:35
  SE手機保養過左有冇得去CS比錢整? kwanchuntat 2009-10-5 2/1555 鴨仔 2009-10-5 23:50
  jawbone唔係想像中咁強 野野夜孩子 2009-10-4 6/2626 simdao 2009-10-5 22:37
  有冇邊隻電話既儲值卡可以發送mms ? mbk1984 2009-10-4 8/1704 window 2009-10-5 18:30
  跪求 SMS RECOVER 軟件 . .. mydaniel 2009-10-5 0/1347 mydaniel 2009-10-5 17:36
  大陸飛線漫遊......  ...2 dorayaki 2009-9-20 11/4342 yhfung 2009-10-5 16:14
  Nokia 5800/5530問題...  ...2 adilsh 2009-10-1 17/4889 csw616472 2009-10-5 15:15
  問:手機殼 bus22004 2009-10-4 3/1509 tintin117 2009-10-5 11:54
  LG KM900包裝盒 power4x4 2009-10-4 4/1678 power4x4 2009-10-5 02:44
  有冇人N81壞個鎖鍵盤制? 附件 hold_find 2009-10-5 0/1133 hold_find 2009-10-5 02:02
  希望各位師兄可以推小弟買一部手提...內詳 pe86a20b 2009-10-4 9/2056 pe86a20b 2009-10-4 22:53
  nokia 5530 可唔可以睇到youtube同埋用唔用到msn? mbk1984 2009-10-3 5/1959 kin2008 2009-10-4 20:29
  請問可否 copy 一張 3G sim card? etc2004 2009-9-24 8/7911 jackyfai 2009-10-4 14:44

正在瀏覽此版塊的會員