電訊網絡

[ 27511 主題 / 617706 回覆 ]

版塊介紹: 手提電話服務資訊

版主: mdws2002, tommychow0811, timothychu

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  新世界傳動網出左3G服務  ...2 ericlkh 2009-11-2 16/5102 rick1412 2009-11-5 15:26
  Nokai E63不能轉換語言  ...2 鴨仔 2009-11-2 11/3019 m45smg 2009-11-5 14:39
  Opera Mobile 10 beta for S60v3 附件  ...23 ~Mac迷~ 2009-11-3 23/4991 ~Mac迷~ 2009-11-5 13:07
  三仔出左新上網plan是不是固定ip? s9802855 2009-10-30 4/2253 David Kirk 2009-11-5 11:48
  Smartone 3G $51 plan = $69  ...2 wuchihangfox 2009-10-30 10/5807 power4x4 2009-11-5 11:32
  MOTO Ruby (RAZR3) 真係翻生 - V13 驚現韓國官網  ...2 antony 2009-11-3 12/3940 wong10 2009-11-5 03:01
  3仔$98 150mb plan可唔可以用到hsdpa?  ...2 seed00 2009-10-31 12/3751 seed00 2009-11-5 01:04
  係咪所有儲值卡都唔洗交隊道費? lastphoenix 2009-11-4 6/2017 licgfg 2009-11-4 22:34
  Sony Ericsson X10 Rachael 正式發布!!!!第一季度上市!  ...23 leliel 2009-11-3 24/8059 yingwai_chow 2009-11-4 22:05
  WiFi 全名叫乜野呀 ? fqfqfq 2009-11-3 2/3899 lastphoenix 2009-11-4 15:18
  有沒人可以教我點裝字典落手機到? tim012 2009-11-3 4/1730 鴨仔 2009-11-4 00:32
  Block SMS 一句 sniperbb 2009-11-3 1/2080 1chi 2009-11-3 23:51
  用家投訴多款手機屢修屢壞  ...2 tapnawk99 2009-10-24 18/5254 antony 2009-11-3 17:55
  ACER F900 好平..c兄點睇?  ...2 tataitai 2009-10-30 10/3879 笨孩子 2009-11-3 01:59
  E71 問題 laikwok123 2009-11-3 0/1417 laikwok123 2009-11-3 00:03
  5800 reinstall firmware 問題 Doraclub 2009-11-2 1/1285 鴨仔 2009-11-2 22:56
  S60認證問題  ...2 pampam 2009-11-2 10/2766 hkgoodman 2009-11-2 22:47
  請問電腦點用nokia 5800以wi fi上網? ricky1992 2009-10-30 2/2937 ricky1992 2009-11-2 18:38
  轉no係咪一定要去門市買Peoples無限data既儲值咭 john.smith 2009-11-2 1/1371 過去已過 2009-11-2 16:42
  最近2千樓下有咩音樂手機介紹! ICQ人 2009-11-2 4/1637 lenovo_mobile 2009-11-2 16:16
  手機唔小心落水,仲有冇用 ?  ...234 fqfqfq 2009-10-29 31/10844 fqfqfq 2009-11-2 13:07
  3HK無限GPRS PLAN咩價錢? csw616472 2009-10-24 4/3906 bbnetnet 2009-11-1 21:57
  [Sony Ericsson]有冇方法可以將SIM咭入面既SMS / 電話 SAVE落電腦度? Yukchi 2009-11-1 2/2168 Yukchi 2009-11-1 21:55
  請問有無平 2b phone 介紹 ? 火B 2009-11-1 0/1592 火B 2009-11-1 14:50
  CSL係咪最近有問題? 附件  ...23456..10 lastphoenix 2009-10-19 93/24216 ii8206 2009-11-1 10:01

正在瀏覽此版塊的會員