出機攻略

[ 7126 主題 / 212732 回覆 ]

版塊介紹: 討論出機方法及回收價

版主: tommychow0811

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  點樣分水貨機同港版行貨機? SamuelCCL 2014-9-28 4/1755 rfdingo 2014-9-28 20:08
  突然提早送貨… raystation 2014-9-27 6/2001 raystation 2014-9-28 15:02
  領域都開賣喇! pbtour4il 2014-9-28 2/1709 CHUNG聰 2014-9-28 14:31
  你已達到 iPhone 的預訂數量上限。 kin28 2014-9-28 3/1926 SDTT 2014-9-28 13:56
  國慶係咪會升番 d 價 peterchu1 2014-9-28 1/998 polarhei 2014-9-28 13:44
  有無人試過預訂代碼入極都係錯 nelson 2014-9-28 1/891 shekcw 2014-9-28 12:18
  你有你放,我有我Hold,不要叫我勇者 圖片附件  ...23456..8 goconnect 2014-9-22 73/18514 goconnect 2014-9-28 11:07
  兩旅客攜帶453台iPhone6入境 浦東機場海關一舉查獲 圖片附件 ccl4 2014-9-28 7/1815 ccl4 2014-9-28 10:17
  有冇人試過成功walk-in出台機 6+ 64 / 6+ 128? ksnghk 2014-9-27 2/1854 sodimpuis 2014-9-28 10:05
  其實手動朝早有無可能訂到 Plus?  ...2345 evolution-9 2014-9-27 43/9621 tere 2014-9-28 09:09
  有無人有CHROME既AUTO FILL IN?? ramsale 2014-9-28 5/1667 PC147 2014-9-28 08:33
  有關證件,apple id 及 phone number 可重複使用次數討論 圖片附件  ...23456..8 Rula 2014-9-22 71/18570 citibatter 2014-9-28 08:27
  有冇見過呢句呢? sumandy 2014-9-28 1/904 cklee19810419 2014-9-28 08:26
  順豐星期日送唔送貨? ricky_li02 2014-9-27 4/7766 千葉涼平 2014-9-28 03:58
  CSL. 冇得再訂機? sodimpuis 2014-9-27 7/1874 kym.kym 2014-9-28 02:05
  6+ 應該好大 Lot 機到左香港 ,台機盡出  ...23456..8 $foo 2014-9-26 76/17451 132003hk 2014-9-28 01:54
  有無人試過係華強北放機收假人仔?  ...2 lcb0719 2014-9-27 12/2551 lcb0719 2014-9-27 23:04
  IR個電話號碼係唔係SMT  ...2 foxkit 2014-9-27 10/3136 神奇小冰冰 2014-9-27 21:51
  買左張CMHK儲值卡 得$8 可以send幾多個sms ? nelson 2014-9-27 1/1270 beacher 2014-9-27 21:42
  iphone 6台灣無限任買  ...2 askl 2014-9-27 10/3621 tyranid 2014-9-27 21:27
  你已達到 5 部 iPhone 的預訂上限 biohazard9 2014-9-27 1/2509 eddy 2014-9-27 20:28
  唔小心按左包月費計劃.........  ...23 ~cooler~ 2014-9-27 23/4245 tplcm 2014-9-27 19:46
  現在出手機好像乞兒一樣 bookie 2014-9-27 4/1378 ltsp 2014-9-27 19:22
  apple 應該 改用抽獎形式 賣缺貨機種 foxkit 2014-9-27 2/1283 bdrom 2014-9-27 19:20
  星期日有無得抽獎? windows88 2014-9-27 6/1496 姆明先生 2014-9-27 18:16

正在瀏覽此版塊的會員