出機攻略

[ 7126 主題 / 212740 回覆 ]

版塊介紹: 討論出機方法及回收價

版主: tommychow0811

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  iphone 5s 5c回收價 20130921  ...23456..19 joelee 2013-9-21 185/35994 kuro_sora 2013-9-21 23:56
  明天唔抽啦  ...2 Arashi 2013-9-21 11/3413 dklmcfh 2013-9-21 22:35
  無金色的5s 是因為...? lken001 2013-9-21 3/1634 mouseman 2013-9-21 22:15
  iPhone水客「黃金」夢碎  ...234 KANKK3 2013-9-12 32/10794 lken001 2013-9-21 21:51
  膠板無得抄,5S 會有小小抄上空間  ...2 baby123 2013-9-12 16/5736 Wah On 2013-9-21 21:40
  【天兔襲港】天兔吹冧新iPhone回收價 ... 77789 2013-9-21 0/1255 77789 2013-9-21 21:31
  大家估下 qlee02 2013-9-21 5/1364 koli 2013-9-21 21:17
  預訂成功都冇得拎 qtrack 2013-9-21 8/2008 WAI2 2013-9-21 21:17
  預訂代碼 panda360 2013-9-21 0/1091 panda360 2013-9-21 21:13
  1010 訂 金色 16G fwc 2013-9-21 4/1692 fwc 2013-9-21 21:04
  收到電郵未,11點要攞機了 圖片附件  ...23456 Arashi 2013-9-21 57/8774 Poissons 2013-9-21 20:41
  有冇人今日見到有人攞金色機  ...2 Arashi 2013-9-21 12/3028 darkangel123 2013-9-21 19:18
  過左時間有無得攞 手機討論 2013-9-21 5/1391 Mitsume 2013-9-21 18:02
  又係時候諗下用邊個4G台,賣5s賺2年免費上網。  ...234 kinchi 2013-8-27 33/10253 oscarlam 2013-9-21 16:32
  PI是甚麼?,新手救教 yoyoyin29 2013-9-21 2/1070 sungcharming 2013-9-21 15:41
  今日apple reserve 有冇改野???? cheryl12 2013-9-21 2/1405 cheryl12 2013-9-21 14:53
  你地幾點收到SMS時間  ...23 Arashi 2013-9-21 22/3840 KZ4977 2013-9-21 14:03
  請問由store.apple.com/hk進入ireserve網頁的程序 ckflovesyr 2013-9-21 4/3813 panda360 2013-9-21 11:37
  預定左無電郵點算 kymkym 2013-9-21 1/953 Arashi 2013-9-21 11:20
  銅鑼灣超多大陸人取機 Arashi 2013-9-21 5/1440 hk2054 2013-9-21 11:17
  金銀灰 .... 大家估下邊隻多人要  ...234 吹水王 2013-9-11 34/8619 Wah On 2013-9-21 10:40
  大家可以休息了 cwc0110 2013-9-21 9/1858 akitohk 2013-9-21 10:24
  "今日抽唔到,明天不用抽" 呢句精警到 gogogo123 2013-9-21 2/1420 50144 2013-9-21 10:05
  抽不到的, 去F 記排啦 圖片附件 leocoker 2013-9-21 6/1814 joelee 2013-9-21 09:14
  其實今日有冇金色出過,有請報喜 Arashi 2013-9-21 4/1603 frankiepoon 2013-9-21 08:42

正在瀏覽此版塊的會員