NetBook 族群

[ 7499 主題 / 89133 回覆 ]

版塊介紹: 輕巧便攜式sub notebook

版主: teasee, chow1001

收起/展開

子版塊

Eeepc 專區

任何有關eeePC的用家心得交流

版主: chow1001

2818 / 33950

部1101ha 慢得驚人!

kenedly - 2013-8-30 09:54
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  有冇D冇OS跟又型仔既NETBOOK? Mr.K 2010-1-20 4/1738 Mr.K 2010-1-21 14:08
  Samsung N150 呢部機好唔好的? k-driver 2010-1-20 3/2920 microo 2010-1-21 13:18
  求內置hspa netbook推介 sifu 2010-1-5 9/3153 wb 2010-1-21 12:26
  還有那隻牌子可兩用netbook及booktop? 圖片附件 hello088 2010-1-20 6/1699 yagmai0904 2010-1-21 12:14
  atom n280 vs z520  ...2 taurustai 2010-1-6 15/5537 maxima1314 2010-1-21 10:51
  【試玩】高效能 AMD Netbook - MSI U230 抵玩高清硬解 圖片附件  ...2 stephen1029dog 2010-1-16 19/9521 maxima1314 2010-1-21 10:24
  netbook怎樣安裝cd-rom的軟件 billck1 2010-1-18 5/2753 billck1 2010-1-21 01:23
  3000以下有咩好用netbook? stanleymms 2010-1-20 3/1810 皮丘 2010-1-21 00:57
  Lenovo SS12 +ION平台使用感受 nativeman 2010-1-20 6/2417 ccttony 2010-1-20 23:12
  netbook用sd card行ramdisk?? JMi 2010-1-20 7/3129 JMi 2010-1-20 22:45
  原來Tablet 個mon旋轉次數得好少...  ...2 jackli 2010-1-19 15/4118 prowede 2010-1-20 22:32
  請問:華碩的eeepc最早型號4G SSD版如何重安winxp?? tomaskam 2010-1-20 3/2343 abcjerry 2010-1-20 19:18
  hp mini 311想裝 win 7要點boot入去? 256~ 2010-1-19 7/2570 256~ 2010-1-20 12:28
  各位用白色vaio p既機主, keyboard位會唔會好易花? seed00 2010-1-20 1/1527 kchan54 2010-1-20 10:24
  ACER AO751H / 1810T 使用速度感覺差幾多? kcyipgar 2010-1-18 4/2283 amdintel 2010-1-20 04:34
  sony vaio p 系 而加買唔買得過? 日世里 2010-1-12 8/3295 seed00 2010-1-20 01:53
  三選一(內置sim netbook) sifu 2010-1-9 6/2553 DC 2010-1-20 00:31
  MSI U100 1.0G BIOS放出 鴨仔 2010-1-10 1/1864 semson 2010-1-20 00:17
  有咩14"左右而又輕NoteBook介紹?? arden 2010-1-19 1/1584 200801 2010-1-19 16:49
  聽聞intel 黎緊出新一批atom... 又撞正近電腦節..  ...23 taurustai 2010-1-9 21/5139 siufat 2010-1-19 16:18
  【Tablet 先試】內置 Windows 7 TabletPC Archos9 香港登場 圖片附件  ...2 stephen1029dog 2010-1-16 13/6078 最強幻象 2010-1-19 14:12
  想買11吋MON以上的Netbook, 有冇推介? k-driver 2010-1-17 5/2232 killuaa 2010-1-18 20:29
  純粹問netbook ram 2G 現價 kenltfai 2010-1-9 5/2556 btmwong 2010-1-18 19:55
  想買2000蚊到既netbook,,暫時有幾部心水..  ...2 hipsmpanpan 2010-1-11 13/4661 legoman 2010-1-18 18:03
  依家部部新 NETBOOK 都跟 win 7 starter, 超雞肋!! fatdog 2010-1-12 6/2930 fatdog 2010-1-18 12:06

正在瀏覽此版塊的會員