標題: [操作疑難] 請問各位超外頻會唔會影響顯示卡? [打印本頁]
作者: ken35256 時間: 2020-9-8 16:09 標題: 請問各位超外頻會唔會影響顯示卡?
如題 因為超外頻有時候顯示器無畫面 有人話外頻會影響線路 新手一問 唔該各位
作者: Mr.scy 時間: 2020-9-8 16:48
如果唔係啲遠古平台,你長用超外頻就只係自己搞自己
作者: ken35256 時間: 2020-9-8 16:51
回覆 2# Mr.scy
十代i7 點解自己搞自己 請教一下
作者: nelsonlee130 時間: 2020-9-8 17:07
首先會影響PCIE device, 包括nvme
作者: ken35256 時間: 2020-9-8 17:46
回覆 4# nelsonlee130
意思會影響顯卡穩定性?
作者: lkl0120 時間: 2020-9-10 05:17
Base Clock一郁
係成部電腦跟住郁
大D嘅有RAM,細D嘅有PCI E信號、IGP
所有晶片都會因為BASE CLOCK高而"快"咗
咁你無畫面嘅原因又未必關卡事,係可能其他野炒
你SET幾多先
作者: ken35256 時間: 2020-9-10 09:12
回覆 6# lkl0120
102.5
