Board logo

標題: 4790K開蓋後側試 [打印本頁]

作者: DirtyBear    時間: 2014-12-9 00:54     標題: 4790K開蓋後側試

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS    時間: 2014-12-9 02:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-9 03:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Summer    時間: 2014-12-9 08:02

4.4->4.8,太少鳥,開左唔好晒
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-9 12:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cleverandy    時間: 2014-12-9 15:45

回覆  EVIS



Now 1.3 @ 4.8MHz Tune 㡳咗個Core Voltage 之後行咗15分鐘温度都底咗! ...
DirtyBear 發表於 2014-12-9 03:51

個溫度真係好吸引
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-9 16:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkgmomosheep    時間: 2014-12-9 17:05

師兄用咩散熱?
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-9 17:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkgmomosheep    時間: 2014-12-9 18:19

回覆  tkgmomosheep

第一張圖咪有囉,上咗水嗎
DirtyBear 發表於 2014-12-9 17:27

手機版睇5倒, 我 h100i 開左蓋個温度都冇咁好
作者: to_chan    時間: 2014-12-9 20:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cleverandy    時間: 2014-12-9 20:27

吸引就試吓啦!
DirtyBear 發表於 2014-12-9 16:35

我得3770K炸,其實我想等埋下代用番銲鍚再睇睇

回覆  tkgmomosheep

第一張圖咪有囉,上咗水嗎
DirtyBear 發表於 2014-12-9 17:27

原來你開左蓋仲上左水,怪唔知得甘低溫啦  
作者: gilbert_escort    時間: 2014-12-9 21:07

only剔Stress FPU!
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-10 19:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-12-10 19:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-10 23:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 梁瀚文    時間: 2014-12-15 18:49

本帖最後由 梁瀚文 於 2014-12-15 18:50 編輯
Core Voltage 保持1.3 但可以上到4.9MHz 溫度最高都係71度
DirtyBear 發表於 2014-12-10 23:51


4.9MHz?   姐系超完之後速度只有原本4400Mhz既0.1%?
作者: EVIS    時間: 2014-12-15 19:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS    時間: 2014-12-15 19:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JKK    時間: 2014-12-15 21:03

你套水冷好靚
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-15 21:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-15 21:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gilbert_escort    時間: 2014-12-15 21:50

本帖最後由 gilbert_escort 於 2014-12-15 21:52 編輯

回覆 14# DirtyBear

低電D應該可以再涼D,但我上唔到4.9

作者: sam009    時間: 2014-12-15 22:50

回覆 10# tkgmomosheep[要/i]
要登入你的帳戶先睇到圖片的

作者: DirtyBear    時間: 2014-12-15 22:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 梁瀚文    時間: 2014-12-15 22:59

回覆  梁瀚文


    原本只係4 MHz㗎炸!
DirtyBear 發表於 2014-12-15 21:47



    唔係掛8088 都有5mhz
http://www.futurlec.com/80Series/8088pr.shtml
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-15 23:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JKK    時間: 2014-12-15 23:29

回覆  JKK


    Thx
DirtyBear 發表於 2014-12-15 21:48



    題外話想問問師兄你套水冷可以係邊到買島 我一直都係到揾緊
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-15 23:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JKK    時間: 2014-12-15 23:35

回覆 29# DirtyBear


好好好多謝
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-15 23:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JKK    時間: 2014-12-15 23:51

回覆 31# DirtyBear

WOW我岩岩真係喺到計緊呀
作者: danielhohk    時間: 2014-12-16 14:40

勇士!
作者: 梁瀚文    時間: 2014-12-16 16:19

邊個話你聽原本是4400…
EVIS 發表於 2014-12-15 19:53


唔系原廠設定Turbo Boost就系4400Mhz咩?
http://www.coolaler.com/content.php/3476
作者: 梁瀚文    時間: 2014-12-16 16:20

回覆  梁瀚文


    原本只係4 MHz㗎炸!
DirtyBear 發表於 2014-12-15 21:47


唔系4Ghz咩?
作者: EVIS    時間: 2014-12-16 16:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 梁瀚文    時間: 2014-12-16 16:40

你有4790k 就知咩是 turbo boost
EVIS 發表於 2014-12-16 16:36


我有過4770K~不過而家得5960X
作者: EVIS    時間: 2014-12-16 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 梁瀚文    時間: 2014-12-16 18:05

難怪既,你粒野行3ghz
EVIS 發表於 2014-12-16 17:49


唔一定嫁~
4.6象棋.jpg
success.jpg

圖片附件: 4.6象棋.jpg (2014-12-16 18:05, 149.64 KB) / 下載次數 92
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1745356&k=cae08183b4eb2c288a170e42c5ced06e&t=1782518395&sid=7Lx9D5euBiC



圖片附件: success.jpg (2014-12-16 18:05, 148.67 KB) / 下載次數 74
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1745357&k=fbdafd49ccf0782de83fa46e7f59dd43&t=1782518395&sid=7Lx9D5euBiC


作者: DirtyBear    時間: 2014-12-18 00:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-18 00:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TomJosh    時間: 2014-12-19 00:43

開蓋真係要膽大心細 塊刀片插歪小小粒U就玩完  

via HKEPC Reader for Android
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-19 01:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm    時間: 2014-12-21 17:53

回覆  JKK


    綱上:
DirtyBear 發表於 2014-12-15 23:32


得咁少款~梗喺去呢度啦~
http://www.performance-pcs.com/
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-21 19:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm    時間: 2014-12-21 21:10

回覆  fatdumm


    你呢間美國公司呃錢嘅!
係都去呢間啦!誠實好多!
DirtyBear 發表於 2014-12-21 19:02


小弟呢兩年夾埋訂左20次合共30K USD以上,淨喺錯過一次,一件貨咁大把~之後仲送過件全新比我~
講service好過香港個代理添啦錯唔喺問題,唔識搵正確途徑解決問題先重要,
我記得你好似喺話比錯左件貨你,我唔知你點解決,但喺我咁多次就安然無樣,只能說你黑仔

btw , Frozen就少款好多~
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-21 21:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm    時間: 2014-12-21 21:34

回覆  fatdumm


    我都開頭同佢地訂咗10次貨無10k都8k USD!有兩次都錯仲要死撐話啱!到最後要PayPal出頭 ...
DirtyBear 發表於 2014-12-21 21:27


所以只能說你黑仔
作者: DirtyBear    時間: 2014-12-21 21:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kason1999    時間: 2014-12-31 10:37

一體水都唔夠力。。。。。。
作者: henrietta    時間: 2015-1-1 08:58

開蓋真係要膽大心細 塊刀片插歪小小粒U就玩完   

via HKEPC Reader for Android
TomJosh 發表於 2014-12-19 00:43


我就唔敢開......
作者: 夜半無人    時間: 2015-1-1 14:02

極品發燒友…
作者: codyyim    時間: 2015-1-2 20:34

不過不失
作者: cn98cn    時間: 2015-1-2 21:15

好吸引  
作者: kenlll    時間: 2015-1-3 01:13

我就唔敢開......
henrietta 發表於 2015-1-1 08:58



    我記得之前日本有條友失敗左,直接報廢
作者: DirtyBear    時間: 2015-1-3 02:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vinvin1122    時間: 2015-1-4 02:24

我都想超一超試下
作者: 硬件佬    時間: 2015-1-5 01:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kason1999    時間: 2015-1-5 23:34

衣家超頻真係要翻咁上下功夫





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2