作者: DirtyBear 時間: 2014-12-9 00:54 標題: 4790K開蓋後側試
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS 時間: 2014-12-9 02:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-9 03:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Summer 時間: 2014-12-9 08:02
4.4->4.8,太少鳥,開左唔好晒
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-9 12:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cleverandy 時間: 2014-12-9 15:45
個溫度真係好吸引
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-9 16:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkgmomosheep 時間: 2014-12-9 17:05
師兄用咩散熱?
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-9 17:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkgmomosheep 時間: 2014-12-9 18:19
手機版睇5倒, 我 h100i 開左蓋個温度都冇咁好
作者: to_chan 時間: 2014-12-9 20:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cleverandy 時間: 2014-12-9 20:27
我得3770K炸,其實我想等埋下代用番銲鍚再睇睇
原來你開左蓋仲上左水,怪唔知得甘低溫啦
作者: gilbert_escort 時間: 2014-12-9 21:07
only剔Stress FPU!
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-10 19:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan 時間: 2014-12-10 19:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-10 23:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 梁瀚文 時間: 2014-12-15 18:49
本帖最後由 梁瀚文 於 2014-12-15 18:50 編輯
4.9MHz?

作者: EVIS 時間: 2014-12-15 19:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS 時間: 2014-12-15 19:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JKK 時間: 2014-12-15 21:03
你套水冷好靚
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-15 21:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-15 21:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gilbert_escort 時間: 2014-12-15 21:50
本帖最後由 gilbert_escort 於 2014-12-15 21:52 編輯
回覆 14# DirtyBear
低電D應該可以再涼D,但我上唔到4.9

作者: sam009 時間: 2014-12-15 22:50
回覆 10# tkgmomosheep[要/i]
要登入你的帳戶先睇到圖片的

作者: DirtyBear 時間: 2014-12-15 22:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 梁瀚文 時間: 2014-12-15 22:59
唔係掛8088 都有5mhz
http://www.futurlec.com/80Series/8088pr.shtml
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-15 23:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JKK 時間: 2014-12-15 23:29
題外話想問問師兄你套水冷可以係邊到買島 我一直都係到揾緊
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-15 23:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JKK 時間: 2014-12-15 23:35
回覆 29# DirtyBear
好好好多謝
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-15 23:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JKK 時間: 2014-12-15 23:51
回覆 31# DirtyBear
WOW我岩岩真係喺到計緊呀
作者: danielhohk 時間: 2014-12-16 14:40
勇士!
作者: 梁瀚文 時間: 2014-12-16 16:19
唔系原廠設定Turbo Boost就系4400Mhz咩?
http://www.coolaler.com/content.php/3476
作者: 梁瀚文 時間: 2014-12-16 16:20
唔系4Ghz咩?

作者: EVIS 時間: 2014-12-16 16:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 梁瀚文 時間: 2014-12-16 16:40
我有過4770K~不過而家得5960X
作者: EVIS 時間: 2014-12-16 17:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 梁瀚文 時間: 2014-12-16 18:05
唔一定嫁~
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1745356&k=cae08183b4eb2c288a170e42c5ced06e&t=1782518395&sid=7Lx9D5euBiC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1745357&k=fbdafd49ccf0782de83fa46e7f59dd43&t=1782518395&sid=7Lx9D5euBiC

作者: DirtyBear 時間: 2014-12-18 00:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-18 00:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TomJosh 時間: 2014-12-19 00:43
開蓋真係要膽大心細 塊刀片插歪小小粒U就玩完
via HKEPC Reader for Android
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-19 01:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm 時間: 2014-12-21 17:53
得咁少款~梗喺去呢度啦~
http://www.performance-pcs.com/
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-21 19:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm 時間: 2014-12-21 21:10
小弟呢兩年夾埋訂左20次合共30K USD以上,淨喺錯過一次,一件貨咁大把~之後仲送過件全新比我~
講service好過香港個代理添啦
錯唔喺問題,唔識搵正確途徑解決問題先重要,我記得你好似喺話比錯左件貨你,我唔知你點解決,但喺我咁多次就安然無樣,只能說你黑仔
btw , Frozen就少款好多~
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-21 21:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm 時間: 2014-12-21 21:34
所以只能說你黑仔
作者: DirtyBear 時間: 2014-12-21 21:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kason1999 時間: 2014-12-31 10:37
一體水都唔夠力。。。。。。
作者: henrietta 時間: 2015-1-1 08:58
我就唔敢開......
作者: 夜半無人 時間: 2015-1-1 14:02
極品發燒友…
作者: codyyim 時間: 2015-1-2 20:34
不過不失
作者: cn98cn 時間: 2015-1-2 21:15
好吸引
作者: kenlll 時間: 2015-1-3 01:13
我記得之前日本有條友失敗左,直接報廢

作者: DirtyBear 時間: 2015-1-3 02:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vinvin1122 時間: 2015-1-4 02:24
我都想超一超試下
作者: 硬件佬 時間: 2015-1-5 01:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kason1999 時間: 2015-1-5 23:34
衣家超頻真係要翻咁上下功夫


