Board logo

標題: 5820K 配 asrock X99 extreme 4 [打印本頁]

作者: walkingdead    時間: 2014-11-8 20:13     標題: 5820K 配 asrock X99 extreme 4

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkl0120    時間: 2014-11-10 21:10

資料不足
散熱情況?

先RESET BIOS再來吧
作者: walkingdead    時間: 2014-11-11 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: walkingdead    時間: 2014-11-11 18:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: evan11    時間: 2014-11-12 03:45

本帖最後由 evan11 於 2014-11-12 12:13 編輯

回覆 4# walkingdead


    巴打,冇咩特別技巧架,就咁超,我之前粒5960X@4.2G用呢塊板要V core 1.35V,,V Input set 1.95V,@4.2先

可以入到Windows ,我比較過ASRock X99 Extreme 4同我而家塊ASUS X99-A,VCore大約淨-0.05V,即

ASRock用1.35V Vcore向ASUS X99-A用1.3V Vcore就做到同樣效果,其實唔係爭好多,最重要都係粒CPU既

體質....希望幫到你....

同埋Haswell-E既overclocking properties同之前1156,1150,1155既U有d唔同,比較難超....

同埋oc socket唔係100%對超頻有幫助,對某d haswell e cpu 係有效,但有個別例子不太有效。
作者: walkingdead    時間: 2014-11-12 21:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: evan11    時間: 2014-11-13 19:18

回覆 6# walkingdead


    其實好多電壓settings都冇解釋,有都淨係叫你enable,extreme,詳細冇講。
作者: 梁瀚文    時間: 2014-11-13 19:31

回覆  walkingdead


    巴打,冇咩特別技巧架,就咁超,我之前粒用呢塊板要V core 1.35V,,V Input set 1.95 ...
evan11 發表於 2014-11-12 03:45


師兄可唔可以教我超5960X?你好似好有心得甘
作者: lkl0120    時間: 2014-11-18 00:31

其實我之前用..4770K 2500K 都係超到無咩問題..唔知係咪我唔識玩ASROCK個BIO~

散熱應該唔係問題~ 咩都 ...
walkingdead 發表於 2014-11-11 05:49 PM

GG
0.64沒AVX, 燒唔晒, 死緊
作者: lkl0120    時間: 2014-11-18 00:32

回覆  walkingdead


    巴打,冇咩特別技巧架,就咁超,我之前粒用呢塊板要V core 1.35V,,V Input set 1.95 ...
evan11 發表於 2014-11-12 03:45 AM

依塊板係要高少少電壓
遲下應該有M OC Formula針對返5960X做優化





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2