Board logo

標題: i5 2500k oc到4.5g 效能等於intel 4代返料代返料u? [打印本頁]

作者: gogoal1982    時間: 2014-6-8 17:45     標題: i5 2500k oc到4.5g 效能等於intel 4代返料代返料u?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2014-6-8 20:54

打機的話, 換display card有用過你oc cpu
作者: yukong2007    時間: 2014-6-11 09:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dogcatdog    時間: 2014-6-11 09:43

你UP 乜野
作者: yukong2007    時間: 2014-6-11 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: griffonlee    時間: 2014-6-11 10:00

完全睇唔明
作者: elite    時間: 2014-6-11 10:02

你UP 乜野
dogcatdog 發表於 2014-6-11 09:43



    我都唔明佢UP乜野
作者: mcdull    時間: 2014-6-11 10:03

完全睇唔明
griffonlee 發表於 2014-6-11 10:00



    唔明 x 2....
作者: EVIS    時間: 2014-6-12 00:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lam33369369    時間: 2014-6-12 00:26

唔明 x 2....
mcdull 發表於 2014-6-11 10:03

唔明x3
作者: sapphire4890    時間: 2014-6-12 00:45

haswell-refresh!?
作者: willleong30    時間: 2014-6-12 21:34

冇乜分別....轉display先明顯..
作者: ricky1992    時間: 2014-6-12 21:48

如果你超到粒2500k 4.5ghz
效能會等於4代嘅代返料U
如果你由i3 4770 升到4771會有代返料嘅效能囉
作者: doppelganger    時間: 2014-6-12 21:49

唔明x3
lam33369369 發表於 2014-6-12 00:26


唔明X4
作者: ss310251    時間: 2014-6-12 22:07

回覆 13# ricky1992

點解師兄睇得明
作者: ricky1992    時間: 2014-6-12 22:29

回覆  ricky1992

點解師兄睇得明
ss310251 發表於 2014-6-12 22:07




作者: KinChungE    時間: 2014-6-12 23:35

如果你超到粒2500k 4.5ghz
效能會等於4代嘅代返料U
如果你由i3 4770 升到4771會有代返料嘅效能囉 ...
ricky1992 發表於 2014-6-12 21:48


i3 4770?
作者: ricky1992    時間: 2014-6-12 23:43

i3 4770?
KinChungE 發表於 2014-6-12 23:35



我只不過係用同類語言溝通
唔好太驚奇喎
作者: kimlam666    時間: 2014-6-13 01:21

唔明X4
doppelganger 發表於 12/6/2014 21:49



    唔明X5
作者: lkl0120    時間: 2014-6-13 02:22

ricky1992 發表於 2014-6-12 10:29 PM

盡可能出POST/回應唔好用ICON POST吧
作者: madebyp90    時間: 2014-6-13 02:31

i5 2500 3.3G =i5 4430 3G
作者: 多多精    時間: 2014-6-14 23:26

4代返料代返料u ok返料幾料代的
作者: killuer_edwin    時間: 2014-6-16 09:37

點解唔改返頭postD火星文, 不過i34770
199999999
作者: java2    時間: 2014-6-16 11:56

睇唔明, 有冇師兄識翻譯火星文
作者: 關心研究所    時間: 2014-6-19 23:01

嚴格啲講 你超到著火都過唔到haswell
作者: kcthomlau    時間: 2014-6-19 23:56

intel 4代返料代返料u應該係skylake之後既cpu, i5 2500k就算超到6g都未必夠
作者: m1166    時間: 2014-6-20 12:22

係咪講緊超完 等於 4 代
作者: chun20077    時間: 2014-6-20 13:24

難道我蠢 睇唔明?
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-6-22 16:10

睇得yahoo同上得其他火星文forum多, 我明白樓主講乜
唔駛換U啦, 換張780ti
作者: kelvin0623    時間: 2014-6-22 16:23

樓主講如果2500k oc到4.5g,效能等於haswell邊粒U?
作者: mtpmanhauyin    時間: 2014-6-22 22:06

回覆 13# ricky1992


    i3 4770咁恐怖?
作者: KinChungE    時間: 2014-6-27 23:39

回覆  ricky1992


    i3 4770咁恐怖?
mtpmanhauyin 發表於 2014-6-22 22:06


出多D 4770啦應該
3770都分atom z3770同i7 3770
唔係應該再出atom z4770, i3 4770, i5 4770嗎?
作者: sliva    時間: 2014-6-27 23:54

不如咁問 係咪姐係atom 超完可勁過i7 4770
作者: madebyp90    時間: 2014-7-2 04:47

本帖最後由 madebyp90 於 2014-7-2 04:49 編輯

台灣有人做左個表
有好多人成積post上去

2600k超到4.5G
大約= 4770k 4.2G效能
2600k 5G =4770k 4.7G


其實2600->4770性能進步不大
一代i7 920/930/940唔小小超完,性能上接近2500/2600
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-2 05:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90    時間: 2014-7-2 05:13

咁照計i5  可追到i7 4770 non k???
gogoal1982 發表於 2014-7-2 05:10



    純跑分,有D app係得
如果隻軟件support ht, 就i7快D

睇你行乜軟件
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-2 05:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90    時間: 2014-7-2 05:14

冇記錯,個post係超頻者之家
有埋一代i7 920/950 oc前後分別
作者: madebyp90    時間: 2014-7-2 05:24

自己google i5 2500 vs i5 4440

你就估到大約性能


i5 2500完全夠用
改ssd, display card好過改cpu
作者: sliva    時間: 2014-7-3 01:20

純用 講真超唔超差唔多 == 換隻ssd分別仲大
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-3 02:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bishop168    時間: 2014-7-3 02:49

I5 2500K 打機都夠用了~
作者: Euterpe    時間: 2014-7-3 10:06

如果只論遊戲性能
除左第一代i-core升做第二代i-core果陣有比較明顯提升之外,
之後果幾代相比第二代i-core都係得好少提升,
所以用第二代i5黎打機絕對冇必要換代, 留錢換卡實際效果更巨大

就我自己而言,
第二代同第三代既i5係最抵玩, 因為可以分別超4+1同4+2倍頻 (當然前提你要有p67/z68/z77呢類版)
作者: bishop168    時間: 2014-7-3 10:12

如果只論遊戲性能
除左第一代i-core升做第二代i-core果陣有比較明顯提升之外,
之後果幾代相比第二代i-core ...
Euterpe 發表於 2014-7-3 10:06


好似p67 好超d
作者: Euterpe    時間: 2014-7-3 10:25

回覆 44# bishop168

如果只係為左intel送果4+1/4+2, 其實唔洗太在意好唔好超,
亦唔洗版塊要非常令料

我超左4+1之後電壓亦由預設~1.28v 降去 1.05v
作者: bishop168    時間: 2014-7-3 11:14

回覆  bishop168

如果只係為左intel送果4+1/4+2, 其實唔洗太在意好唔好超,
亦唔洗版塊要非常令料

我 ...
Euterpe 發表於 2014-7-3 10:25


當然~
返正就算好超, 平時長行都唔會超盡來玩
基本上, 上到4.3~4.5都好夠用
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-3 14:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ss310251    時間: 2014-7-3 14:46

回覆 47# gogoal1982

non K oc
作者: manhoi    時間: 2014-7-3 20:20

玩完隻watch dogs之後
發覺粒2500K @ 4.2GHZ 真係收得皮 再超上去又太熱唔穩定
搞到現在有衝動想換粒I7 CPU
作者: doppelganger    時間: 2014-7-3 21:36

玩完隻watch dogs之後
發覺粒2500K @ 4.2GHZ 真係收得皮 再超上去又太熱唔穩定
搞到現在有衝動想換粒I7 CPU ...
manhoi 發表於 2014-7-3 20:20


粒I5-2500k 行4.2GHZ都都唔夠力換左I7就會夠力咩不如遘下你用咩卡先啦
利申z68+I5-2500k @4.4GHZ
作者: manhoi    時間: 2014-7-3 21:52

粒I5-2500k 行4.2GHZ都都唔夠力換左I7就會夠力咩不如遘下你用咩卡先啦
利申z68+I5-2500k @ ...
doppelganger 發表於 2014-7-3 21:36

HD7970 GHZ
作者: doppelganger    時間: 2014-7-3 22:04

咁就係GAME未SET好啦
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-3 22:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenny3817    時間: 2014-7-3 22:50

好再我有I72600K 同I52500  想用邊粒都OK
作者: doppelganger    時間: 2014-7-3 23:28

共基本上I5同I7冇分別的,打機多數用I5,多工先用I7,因為就算用I7你未必超到上4.4GHZ,當你超到都熱到HI HI,而且每個核心仲要分享出30%-50%資源出來(HT),你自己話有幾快
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 01:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 01:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 02:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 02:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 02:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manhoi    時間: 2014-7-4 07:35

60FPS同63FPS 既分別囉....
gogoal1982 發表於 2014-7-4 01:54

唔會分別咁少呀 唔係玩果ddiablo3 starcraft2 果d喎
Bf4 同 watch dogs 可以食到哂4-8核都得
作者: fu112    時間: 2014-7-4 08:20

本帖最後由 fu112 於 2014-7-4 08:21 編輯
傻喇,男友4同縮水狗食到曬8條Threads,點會冇分別
to_chan 發表於 2014-7-4 01:46


60FPS同63FPS 既分別囉....
gogoal1982 發表於 2014-7-4 01:54


41Fps(i5 2500k) 同 48Fps(i7 2600k) 既分別呀
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... amp;highlight=2600K
作者: madebyp90    時間: 2014-7-4 09:29

41Fps(i5 2500k) 同 48Fps(i7 2600k) 既分別呀
fu112 發表於 2014-7-4 08:20



   比你4790咪又係under60......
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 10:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 10:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 10:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 11:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 12:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger    時間: 2014-7-4 13:37

傻喇,男友4同縮水狗食到曬8條Threads,點會冇分別
to_chan 發表於 2014-7-4 01:46


LGA 2011真8核等緊你
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 14:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 132003hk    時間: 2014-7-4 15:27

睇唔明。
好忐忑
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 18:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 18:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 20:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger    時間: 2014-7-4 20:35

本帖最後由 doppelganger 於 2014-7-4 20:36 編輯
用咗幾年真6核嘅唔使你操心,繼續安心用你嘅2500K
就算Intel出到真16核,對你嚟講同2500K都係冇分別:tit ...
to_chan 發表於 2014-7-4 14:23


首先我幾時有話I5-2500K同I7-2011冇分別先,我只係遘過I5-2500K同I7-2600K炸喎,我一早就叫樓主升顯卡好D,你就話咩狗GAME可以吃得下4-8核CPU,樓主之後又話等DDR4先升級CPU,我先至話LAG-2011 8核i7-5960X+X99主機板+DDR4記憶體模組等緊你地班要求最佳品質嘅玩家去買

作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 20:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 21:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 21:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 21:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 21:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 21:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 21:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 21:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 21:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 21:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 21:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-4 21:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: to_chan    時間: 2014-7-4 21:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger    時間: 2014-7-4 21:34

首先我講嘅食得曬8條Threads 係指2600K(4C8T), 係你扯LAG-2011出來我先話用緊6核
62#都貼咗2600K同250 ...
to_chan 發表於 2014-7-4 21:03


咁咪係囉,多果幾fps,升上I7-2600k拓咩,所以先叫你地要升就上LGA-2011,如果上2011為打機不如買PS4好過
作者: dec_1994_1995    時間: 2014-7-7 23:35

完全睇唔明





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2