Board logo

標題: [記憶體] RAM CL值不同 [打印本頁]

作者: laosmiaale    時間: 2014-2-5 01:53     標題: RAM CL值不同

我前排買左4條2手
CMZ8GX3M2A1600C9 1.5V
因為上手都係分開買
依家先知道
1kit 係7-7-7-20
1kit 係9-9-9-24
咁樣一齊超error 機會會變大嗎?
同埋就咁用9-9-9-24 呢1kit 會唔會比較好同穩定?
又要麻煩咁多位師兄指教一下
作者: manhoi    時間: 2014-2-5 01:57

問題不大 正常係唔會有問題
作者: lkl0120    時間: 2014-2-5 02:36

因為IC不同所以出廠可超頻空間不同

又因為IC唔同嘅關係, 未知兩者特性是否相近
如果唔是...最好都是行1600C9就收手
接估計最多1866C10跑到
作者: laosmiaale    時間: 2014-2-5 03:33

回復 2# manhoi


多謝師兄指教!!
作者: laosmiaale    時間: 2014-2-5 03:34

回復 3# lkl0120


原來係咁 因為我都唔係太識超
不較過CL 值 所以一問
作者: laosmiaale    時間: 2014-2-5 03:36

同埋我見4條RAM後面都係9-9-9-24
所以覺得好奇怪
作者: K-Cup~    時間: 2014-2-5 11:51

因為你777個組會根底板既有無XMP而設定!正常default既佢會行番999!
作者: laosmiaale    時間: 2014-2-5 17:04

回復 7# K-Cup~


原來係咁 多謝師兄講解
驚俾人呃
作者: K-Cup~    時間: 2014-2-5 23:13

而家好小人玩latency,不過我有玩~

我都係用緊1333既777!
作者: laosmiaale    時間: 2014-2-5 23:46

回復 9# K-Cup~


    我新手黎 cl 個d完全唔識setT_T
作者: laosmiaale    時間: 2014-2-7 00:14

回復 9# K-Cup~


條RAM 寫1.5V 電壓 一定超到1600
但穩定性係要睇底板?
作者: lkl0120    時間: 2014-2-7 01:25

回復  K-Cup~


條RAM 寫1.5V 電壓 一定超到1600
但穩定性係要睇底板?
laosmiaale 發表於 2014-2-7 12:14 AM

睇佢入邊個SPD點寫, 咩IC同特性
雖然1600行AUTO好多都自己識行
作者: laosmiaale    時間: 2014-2-7 02:42

回復 12# lkl0120


我底板外頻 133
要SET 到200 RAM 先有1600 去揀
作者: lkl0120    時間: 2014-2-7 03:14

回復  lkl0120


我底板外頻 133
要SET 到200 RAM 先有1600 去揀
laosmiaale 發表於 2014-2-7 02:42 AM

160都有的應該
作者: laosmiaale    時間: 2014-2-7 12:03

回復 14# lkl0120


因為我想粒U 想超高D 所以外頻要200
不過揀200 再揀1600 就唔穩定
SET 190外頻 1520 就穩定
作者: CaptainNerd    時間: 2014-2-7 15:51

what happen
作者: CaptainNerd    時間: 2014-2-7 18:27

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2