作者: DigiKo 時間: 2012-12-7 09:42 標題: 3570K 超頻問題
第一次玩intel既超頻, 所以有d問題想請教下各位師兄,
而家我用緊offset mode: -0.065v, Additional Turbo Voltage: +0.004v, CPU Load-Line Calibration: Level 2
上4.4 (100x44)的話, cpu-z個voltage會係1.152v, prime95(1 hr large fft)同intel burn test都過到, 溫度70度左右, 不過有時我熄機佢會變左reboot, 懷疑係唔係oc問題所以降番落4.3行(voltage setting冇變)
不過問題就黎啦, 行4.3的時候, cpu-z既voltage竟然係1.168v, 既然setting冇變, 但係點解行低frequency, voltage反而會高左既呢?
同埋如果4.3, 4.4用黎daily use有冇問題?
Thanks ching!
作者: KinChungE 時間: 2012-12-9 19:06
因為load-line calibration問題
4.4耗電量會比4.3更高
由於core power limit所限, 佢會進一步降壓, 令耗電量不超出core power limit
4.3 4.4 daily use冇問題
不過1.1xV 應該幾難上4.3 4.4
作者: DigiKo 時間: 2012-12-9 19:23
本帖最後由 DigiKo 於 2012-12-9 19:28 編輯
因為load-line calibration問題
4.4耗電量會比4.3更高
由於core power limit所限, 佢會進一步降壓, 令耗電 ...
KinChungE 發表於 2012-12-9 19:06
thanks ching
另外想請教下VID是否已經係load-line calibration後各frequency所指定的電壓?
作者: KinChungE 時間: 2012-12-9 19:46
thanks ching 我而家用1.168v行緊4.4 stable, 之前用1.152v, 不過有時會shutdown變reboot, 所以比 ...
DigiKo 發表於 2012-12-9 19:23
不是
Intel規定VRM一定要耗電量過大既時候要降壓, 確保TDP不超出標準
Load line calibration係check住會唔會有呢個情況發生, 如有就再extra加壓, 回復你想要既電壓
唔同level代表extra加壓既強度
作者: chun20077 時間: 2012-12-9 21:42
Load line 我去到LV2 100%就HANG但 LV1 長燒冇問題

