作者: faibuy 時間: 2012-9-29 16:45 標題: 有咩RAM是1.50行到1866的??
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk 時間: 2012-9-29 17:19
本帖最後由 akitohk 於 2012-9-29 17:21 編輯
team extreem dark 1600 4g*2 $330
我用緊, 最盡可行2133 1.46V cl10-10-10-26或2000 1.46v cl9-10-10-26
team elite 1600 4g $13x
砌過3部,
2部可行1.5v 1866 cl10-11-11-28, 一部可行1.55v 1866 cl10-11-11-28
作者: oo2oo299999 時間: 2012-9-29 17:38
本帖最後由 oo2oo299999 於 2012-9-29 17:39 編輯
我只能說我用梗金條 4 條4GB 行2133
作者: 20030311 時間: 2012-9-29 19:41
我果4條黑條1.35V行1866 CL9-9-9-24-T1
作者: O人 時間: 2012-9-29 21:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ex_haha 時間: 2012-9-29 22:49
我對金條(傳說中的假野)
1.5V都穩行1866
可惜上唔到2133...
作者: HKG5sentsp 時間: 2012-9-29 22:51
有米
作者: O人 時間: 2012-9-29 23:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: keiya345 時間: 2012-9-30 19:50
用緊G.Skill 8GB 1866
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1437162&k=9bda767cad1d3246a024f10b1f3ba6fc&t=1782450833&sid=18kL3aOar0O

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1437163&k=4be794e978490547bd2bec0e6ba4aaaf&t=1782450833&sid=18kL3aOar0O

作者: wingyam 時間: 2012-10-1 21:34
本帖最後由 wingyam 於 2012-10-1 21:35 編輯
CHING你係行DDR3-1880啵,咩config?行預電?
作者: keiya345 時間: 2012-10-2 01:58
其實可以行到2133 9-10-10-28-2t 1.6v...
我用2500k咋
宜家呢個速度都係行番1.5v... 未試過set低d
有機會再試
作者: wingyam 時間: 2012-10-2 16:28
其實可以行到2133 9-10-10-28-2t 1.6v...
我用2500k咋
宜家呢個速度都係行番1.5v... 未試過set低d
有機會 ...
keiya345 發表於 2012-10-2 01:58
不過ching你個條係ddr3-1866,而我個條係ddr3-1600~~
而家行緊ddr3-1800...再上就吾得
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1437867&k=543f1381f6c562ddec3d6663304a00bc&t=1782450833&sid=18kL3aOar0O

作者: keiya345 時間: 2012-10-2 19:48
試下1.35v果條
作者: wongcc2006 時間: 2012-10-9 11:29
DEFAULT系金條1333 CL9?
8X4 GB X79??
行1T都STABLE?
作者: O人 時間: 2012-10-9 13:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongcc2006 時間: 2012-10-9 13:34
我只需要1800...
XEON 1230V1 沒有需要上2133...
只是用緊KINGSTON 1333..完全冇得超..冇1T


