Board logo

標題: 本人而家用緊GIGABYTE Z77X UD3H超頻問題,希望大家幫忙解答THX [打印本頁]

作者: shing0719    時間: 2012-7-2 23:51     標題: 本人而家用緊GIGABYTE Z77X UD3H超頻問題,希望大家幫忙解答THX

本人而家用緊GIGABYTE Z77X UD3H,用緊COOLER MASTER 412 SILM,
CPU CLOCK  RATIO SET做42
EXTREME MEMORY PROFILE (X.M.P.) 我揀PROFILE 1 (DDR3 1600)
同埋個CPU VCORE SET做1.150V
開到機正常冇問題,FULL LOAD大約去到70度左右

不過之後試過將CPU RATIO SET做45同埋個CPU VCORE SET做1.165V,之後就不停HANG機,就算想入BIO再重設都唔得,一入到BIO即HANG

想問下各位如果我想超到 4.4 GHZ左右,咁我個CPU VCORE 應該SET做幾多左右呢,THX
作者: i_djinn    時間: 2012-7-3 00:33

本人而家用緊GIGABYTE Z77X UD3H,用緊COOLER MASTER 412 SILM,
CPU CLOCK  RATIO SET做42
EXTREME MEMORY ...
shing0719 發表於 2012-7-2 23:51



    你用乜野U? 其實粒粒都唔同, 要自己試電壓..
試電壓, 可用linx with linpack, prime95...用來跑..跑到成功先叫初步隱定, 仲要睇睇靜態時會唔會hang.
跑既時候亦要睇埋溫度, 可以用aida64, core temp 來睇..
作者: paco1989    時間: 2012-7-3 00:38

本人而家用緊GIGABYTE Z77X UD3H,用緊COOLER MASTER 412 SILM,
CPU CLOCK  RATIO SET做42
EXTREME MEMORY ...
shing0719 發表於 2012-7-2 23:51



    disconnect power, 蚊左底版粒電心幾分鐘後再裝~就ok~
作者: shing0719    時間: 2012-7-3 06:51

你用乜野U? 其實粒粒都唔同, 要自己試電壓..
試電壓, 可用linx with linpack, prime95...用來跑..跑 ...
i_djinn 發表於 2012-7-3 00:33

CHING,我而家係用緊I7 3770K,如果我想超到大約4.4 GHZ左右,咁我個CPU VCORE 應該SET做幾多左右呢,THX
作者: KinChungE    時間: 2012-7-3 07:40

CHING,我而家係用緊I7 3770K,如果我想超到大約4.4 GHZ左右,咁我個CPU VCORE 應該SET做幾多左右呢,THX ...
shing0719 發表於 2012-7-3 06:51


粒粒體質唔同, 冇人答到你
另外, 請用Dyanmic Vcore黎超, 唔好改Vcore
同埋要開啟Vcore Loadline Calibration
作者: i_djinn    時間: 2012-7-3 08:01

CHING,我而家係用緊I7 3770K,如果我想超到大約4.4 GHZ左右,咁我個CPU VCORE 應該SET做幾多左右呢,THX ...
shing0719 發表於 2012-7-3 06:51



粒粒真係唔同, BIOS setting 其實大致一樣, 不過都係要試..
你上網參考下人地setting , V ...之後慢慢test
作者: kenneth7456    時間: 2012-7-3 08:31

可以比係參考一下,跟足都唔一定OK架
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
我粒U 上 4.5G 要 1.235V
作者: gilbert_escort    時間: 2012-7-6 01:11

爬下文你會見到intel係好大細超嫁XDD
位位CHing既3770K都唔同電!
低到1.10X@4.5Ghz又有!
高到1.26X@4.5Ghz又有
慢慢試下自己果粒啦!
但最好搵個好D既散熱先玩呀!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2