Board logo

標題: [操作疑難] 新手超頻問題 [打印本頁]

作者: Dick0vv9    時間: 2012-6-3 23:45     標題: 新手超頻問題

i5-3570K
AsRock z77 extreme4
Antec TruePower 650W

想超到4.2Ghz長行...
應該點樣SET....

同埋想問一樣野...電壓係咩黎?較低d同高d有咩分別?

THZ
作者: stupid9205    時間: 2012-6-3 23:57

就咁調高multiplier就得
4.2應該唔洗加電
作者: jackiefx    時間: 2012-6-4 03:04

同埋想問一樣野...電壓係咩黎

Dick0vv9 發表於 2012-6-3 23:45


連電壓都未知係咩黎嘅你,我建議你咪亂黎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2