作者: kenneth7456 時間: 2012-5-27 14:19 標題: intel i7 3770K + gigabyte Z77X-UD5H WIFI
本帖最後由 kenneth7456 於 2012-5-27 14:23 編輯
小弟是第一次玩 超頻的
爬過好好文之後 就開始試超
一開始就將粒 3770K 上4.5 , CORE VOLTAGE 上左1.235
好成功入到 WINDOW
CORE VOLTAGE 1.224
但當行LINX時
CORE VOLTAGE 係1.200
請問係正常的嗎?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1374125&k=ad49f7f1bd5ebdb6aeaaeb6b5528ed5c&t=1782391824&sid=18rfvMJ7pN

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1374126&k=b55664f19e9b3236a2fd2c99abab3390&t=1782391824&sid=18rfvMJ7pN

作者: 悶一3一 時間: 2012-5-27 19:55
好正常
你BIOS有冇V DROP果個SETTING?
作者: hinew2004 時間: 2012-5-27 22:36
樓主都係換過個heatsink好d
作者: kenneth7456 時間: 2012-5-28 18:59
用緊風冷 CX7 架啦

作者: kenneth7456 時間: 2012-5-28 19:00
正常就得架啦~ 我驚唔正常咋

作者: bobjai 時間: 2012-6-3 06:36
我同樣i7 3770k 用MSI GD65
用H100 水冷
大約比你涼10度左右..但CORE VOLTAGE要1.24


