作者: XJAPAN83 時間: 2012-3-21 17:52 標題: Corsair Vengeance 復仇者
有冇師兄知唔知呢隻ram好唔好超?
Corsair Vengeance 復仇者 CMZ8GX3M2A1866C9R DDR3 1866 8G Kit (4Gx2) 連紅色大散熱片
小弟新機想長行1866~16gb ram 姐係4*4
想問問其實我買呢條的話係唔係姐係唔使超直接行到1866呢~?!
謝~
作者: cleverandy 時間: 2012-3-21 18:11
當然係吧
作者: a20085d28 時間: 2012-3-21 19:00
呢隻上唔上到2133?定係好似KINGSTON咁超唔到= =?
作者: matthew1130 時間: 2012-3-22 13:04
我覺得唔係太好超
可能我虧
我用緊1600 CL9 1.5V 默電下 ONLY CL8-9-8-24-1T
一落CL8-8-8-24-1T 即藍MON
作者: lkl0120 時間: 2012-3-23 00:47
對野都係2133 fail類

