標題: [操作疑難] 請問有冇人試過A8降頻? [打印本頁]
作者: cliz 時間: 2012-2-11 20:41 標題: 請問有冇人試過A8降頻?
我想砌部ITX機,想支持AMD, 但可惜A8耗電要100W,怕散熱唔好
有冇C HING降頻做到耗電低過65W, 但效能好過A6-3500?
作者: tedwong 時間: 2012-2-11 20:49
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &highlight=3850
最緊要降壓
作者: CMS 時間: 2012-2-11 21:04
降頻 冇 降壓 我都要知要來做乜 (BIOS) ,太奇怪設定
作者: cliz 時間: 2012-2-12 21:31
回復 2# tedwong
thanks
不過AMD真係幾大食.....
作者: tedwong 時間: 2012-2-12 21:59
APU算係唔錯啦 比起PIIX4
降完壓得返12xW 計返火牛EFFICIENCY
即係成部機 粒U連板連RAM HDD全部都夾埋都係食緊DC 100W左右
不過係唔明點解AMD預設電壓咁鬼高
作者: cliz 時間: 2012-2-13 17:57
雖然a8係真4核+display強,但睇過i3,降壓總耗電可以去到70w....
作者: tedwong 時間: 2012-2-13 18:26
怕熱怕食電既一樣可以出返i3
i3真係幾慳電下
作者: kingdun3284 時間: 2012-2-13 18:39
既然係咁,點解要出A8,出低階D啦0.0
作者: cliz 時間: 2012-2-13 19:27
回復 8# kingdun3284
想支持amd,但睇黎有難度
作者: s20021139 時間: 2012-2-13 19:51
QC個test 係2.4 @1.15v, 再唔係新版k10stat支援llano
如果你搵到intel 1100蚊cpu+ gpu 有a8-3870同級效能, just go for it, but obviously not possible right now,
gpu係5570級, 500蚊, 600蚊你點搵粒i3-2120返黎? 仲未計intel 多張card壞, 用多條槽, 散熱考量又多樣野
如果你硬係要用 pentium g + 6770打llano個gou冇野好講

