作者: 杰少 時間: 2011-9-2 20:46 標題: 各位師兄。4850一般能超多少?
本帖最後由 杰少 於 2011-9-2 20:48 編輯
我有張顯卡。系4850.默認頻率系。。625 993 一般超到機多。。請各位師兄指教下。。謝謝!https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1242381&k=f292fc92d353756c236c7409fc829745&t=1782285713&sid=1fZarfUhIu8

作者: Bachy2011 時間: 2011-9-3 08:31
690 , 1040 咁上下....睇你用咩牌子

作者: 杰少 時間: 2011-9-3 16:11
回復 2# Bachy2011
谢谢!
作者: AMDCF 時間: 2011-9-4 03:37
邊隻牌子既4850比較好超
作者: pp3089 時間: 2011-9-5 10:57
http://computer.uwants.com/viewthread.php?tid=6935422
可以看看我3年前在disczHK的超頻測試,好唔好超基本上係睇你運氣,冇話邊隻牌子好
我果塊係上到 GPU 700/1103
作者: lyh1993 時間: 2011-9-12 07:53
我個張公板唔加電.....但我見有D人用縮水板非公HIS仲好超.....



