Board logo

標題: [操作疑難] 各位師兄。4850一般能超多少? [打印本頁]

作者: 杰少    時間: 2011-9-2 20:46     標題: 各位師兄。4850一般能超多少?

本帖最後由 杰少 於 2011-9-2 20:48 編輯

未命名.jpg 我有張顯卡。系4850.默認頻率系。。625   993  一般超到機多。。請各位師兄指教下。。謝謝!

圖片附件: 未命名.jpg (2011-9-2 20:48, 63.1 KB) / 下載次數 43
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1242381&k=f292fc92d353756c236c7409fc829745&t=1782285713&sid=1fZarfUhIu8


作者: Bachy2011    時間: 2011-9-3 08:31

我有張顯卡。系4850.默認頻率系。。625   993  一般超到機多。。請各位師兄指教下。。謝謝! ...
杰少 發表於 2011-9-2 20:46



    690 , 1040 咁上下....睇你用咩牌子
作者: 杰少    時間: 2011-9-3 16:11

回復 2# Bachy2011


   谢谢!
作者: AMDCF    時間: 2011-9-4 03:37

邊隻牌子既4850比較好超
作者: pp3089    時間: 2011-9-5 10:57

http://computer.uwants.com/viewthread.php?tid=6935422
可以看看我3年前在disczHK的超頻測試,好唔好超基本上係睇你運氣,冇話邊隻牌子好

我果塊係上到 GPU 700/1103
作者: lyh1993    時間: 2011-9-12 07:53

我個張公板唔加電.....但我見有D人用縮水板非公HIS仲好超.....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2