Board logo

標題: 請問:點解打開AMD Cool'n'Quiet 部機就死機... [打印本頁]

作者: PandaYip    時間: 2011-8-28 13:50     標題: 請問:點解打開AMD Cool'n'Quiet 部機就死機...

本人配置如下
AMD 550
MSI 785GM-E65
Adata ddr3-1600 gaming 2Gx2
牛魔王 GPV500
藍寶石 6670 1G DDR5
Window7

當我超到個CPU 3.5GHZ(250*14) 內存1666(塊主板5支持X.M.P唯有自己超)
當我開機 會啟動 AMD噶個  VISION center.
再打開 CPUZ..
睇住個倍頻自己 由14 下降到 X8 (1GHZ) 無耐 部電腦就定格......
請各位大佬指教指教下...小弟..THX
作者: hohohk    時間: 2011-8-28 15:21

本人配置如下
AMD 550
MSI 785GM-E65
Adata ddr3-1600 gaming 2Gx2
牛魔王 GPV500
藍寶石 6670 1G DDR5
Win ...
PandaYip 發表於 2011-8-28 13:50



    唔排除OC問題... 如果行DEFAULT, RAM行200X8有冇事~
作者: 22    時間: 2011-8-28 16:07

Cool'n'Quiet 會fix 死個電壓去default. 樓主係咪加壓超頻?
作者: hohohk    時間: 2011-8-28 17:01

Cool'n'Quiet 會fix 死個電壓去default. 樓主係咪加壓超頻?
22 發表於 2011-8-28 16:07



    DISABLE先會FIX VCORE呀
作者: wilsonkf    時間: 2011-8-28 17:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wikiwiki    時間: 2011-8-28 17:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 22    時間: 2011-8-28 17:58

DISABLE先會FIX VCORE呀
hohohk 發表於 2011-8-28 17:01


唔好意思.. 講得唔清楚. 我想講開左cnq, 佢會fix 返各個level 既multiplier 同voltage 去default
作者: PandaYip    時間: 2011-8-28 18:09

回復 7# 22


    哦明白!
作者: PandaYip    時間: 2011-8-28 18:11

回復 3# 22


    加佐CPU NB VID 到1.375
作者: PandaYip    時間: 2011-8-28 18:13

回復 5# wilsonkf


    倍頻要點超法?
作者: PandaYip    時間: 2011-8-28 18:14

回復 5# wilsonkf


    想超得高噶話..要加邊個電壓?
作者: PandaYip    時間: 2011-8-28 18:16

回復 5# wilsonkf


    假如我5超外頻噶話..條死人RAM上5到1600
作者: chan2328    時間: 2011-8-29 00:29

有無開核???
作者: wilsonkf    時間: 2011-8-29 00:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 00:47

回復 13# chan2328


    唔識開
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 00:51

回復 14# wilsonkf


    那個研究佐好耐...唔加nb 就上唔到3.5g  同1666(9.9.9.24)
好無奈
作者: wilsonkf    時間: 2011-8-29 00:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 00:54

回復 13# chan2328


    請問點閞法
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 00:55

回復 17# wilsonkf


   超到250*14 3.5g
作者: wilsonkf    時間: 2011-8-29 00:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 01:00

回復 17# wilsonkf


   若只是將倍頻調高  唔上1666用1333
可默電3.6g
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 01:02

回復 20# wilsonkf


    1.1v
作者: wilsonkf    時間: 2011-8-29 01:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 01:04

回復 20# wilsonkf


    固定在2000
作者: wilsonkf    時間: 2011-8-29 01:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 01:06

回復 14# wilsonkf


    唔係掛  禁我點做好
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 01:07

比人fake 咗
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 01:09

回復 23# wilsonkf


    原来係禁 怪唔得
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 01:16

回復 2# hohohk


    無咩事
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 01:18

回復 3# 22


    nb有(我以為係cpu )
作者: hohohk    時間: 2011-8-29 01:53

本帖最後由 hohohk 於 2011-8-29 01:55 編輯
唔好意思.. 講得唔清楚. 我想講開左cnq, 佢會fix 返各個level 既multiplier 同voltage 去default ...
22 發表於 2011-8-28 17:58



開左CNQ, VCORE唔係返去DEFAULT而係跟你既SETTING OFFSET +/-...
如果你SET 1.4V行3.6G(200X18), IDLE會係1.04V行0.8G(200X4)~
如果你SET 1.25V行3.2G(200X16), IDLE會係0.9V行0.8G(200X4)~

P.S. 如果VCORE (>1.4V) CNQ就廢左~ EVEN你ENABLE都係用唔倒佢
我只係跟我自己SETTINGS講, 以上係ASUS版會出既RESULT, 其他MB我唔知有冇分別
作者: hohohk    時間: 2011-8-29 01:57

回復  hohohk


    無咩事
PandaYip 發表於 2011-8-29 01:16



    無咩事=OC既問題, 因為你拉高左SPEED, 唔係粒粒U可以DEFAULT上3.5/3.6以上
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 21:19

回復 32# hohohk


    可以3.6g 默電   但條ram 上唔1666
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 21:29

回復 32# hohohk


    wilsonkf  兄 話 NB 固定2000 好難超RAM 但系 網上D人話 最好設死在接近2000 比較好
點解呢?
作者: wilsonkf    時間: 2011-8-29 22:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PandaYip    時間: 2011-8-29 23:01

我明天試下 多謝各位
作者: hohohk    時間: 2011-8-30 00:43

回復  hohohk


    wilsonkf  兄 話 NB 固定2000 好難超RAM 但系 網上D人話 最好設死在接近2000 比較好
...
PandaYip 發表於 2011-8-29 21:29



    NB好睇你塊MB好唔好, 行NB2000-2200就最STABLE... 如果NB1800就會慢左同埋仲要加電~
你依家一係RAM超唔起, 你KEEP番行1333...  一係CPU超唔起~ 你自己慢慢試唔好一齊超晒@@
1. cpu default, ram 1600, nb 2000/2200
2. cpu 200x18, ram 1333, nb 2000/2200
3. cpu 250x14, ram 1333, nb 2000/2500





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2