Board logo

標題: [新手]E8500咁算唔算超左(pi) [打印本頁]

作者: a14236987    時間: 2009-5-31 15:53     標題: [新手]E8500咁算唔算超左(pi)

個BUS SPEED 由333 set去342
試過set去343up個mon已經黑畫面..要係咁蚊電
本身要成20秒load pi
宜家要14秒..
咁算唔算超左??
可唔可以再超快d呢??

圖片附件: cpus.JPG (2009-5-31 15:53, 88.18 KB) / 下載次數 23
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=860028&k=a610c3b831c5898eef976271d84cc26b&t=1782132931&sid=NOkkV7PQW


作者: 老餅干    時間: 2009-5-31 15:59

個BUS SPEED 由333 set去342<==已經超咗,
不過幅度太少.
其實超頻要注意底版,RAM等.
樓主試下加小小電壓,再慢慢上
作者: pbps2005    時間: 2009-5-31 15:59

當然算超左啦,試下加電壓再超
作者: 老餅干    時間: 2009-5-31 16:05

E5200 FSB 200 ==> 266 加了 0.05V
5200.jpg

圖片附件: 5200.jpg (2009-5-31 16:05, 101.81 KB) / 下載次數 18
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=860040&k=e0f1b8ef014aef9cec5660eaac8c1e44&t=1782132931&sid=NOkkV7PQW


作者: a14236987    時間: 2009-5-31 16:07

我用緊micro-star低板 但搵黎搵去都唔見邊到set電壓
作者: 老餅干    時間: 2009-5-31 16:10

Bios ==>Cell Menu
Cell Menu.jpg

[ 本帖最後由 老餅干 於 2009-5-31 16:17 編輯 ]

圖片附件: Cell Menu.jpg (2009-5-31 16:17, 83.49 KB) / 下載次數 20
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=860060&k=acb8a0af81d48d370feb0ca3af427845&t=1782132931&sid=NOkkV7PQW


作者: 天仇    時間: 2009-5-31 16:23

以呢個升幅,冇理由會20s ~> 14s架喎。你試到20s時會唔會係電腦仲load緊其他野呢?
(我E5200超到3.16Ghz先係約20s,預設E8500應該快過我呢粒)

你呢粒係E0,我諗未必係CPU電壓唔夠。一係Ram太雞,或者底板冇幫你鎖Pci-e頻率o係100mhz呢,跟住外頻超?可以試下搵搵相關字眼。

[ 本帖最後由 天仇 於 2009-5-31 16:23 編輯 ]
作者: a14236987    時間: 2009-5-31 16:29

原帖由 老餅干 於 2009-5-31 16:10 發表
Bios ==>Cell Menu
860060

BIOS唔同 但係我搵到啦 原來自己眼大睇過龍關左
唔怪得set黎set去都冇反應
作者: a14236987    時間: 2009-5-31 16:30

原帖由 天仇 於 2009-5-31 16:23 發表
以呢個升幅,冇理由會20s ~> 14s架喎。你試到20s時會唔會係電腦仲load緊其他野呢?
(我E5200超到3.16Ghz先係約20s,預設E8500應該快過我呢粒)

你呢粒係E0,我諗未必係CPU電壓唔夠。一係Ram太雞,或者底板冇幫你鎖Pci-e頻率o係100mhz呢,跟住外頻超?可以試下搵搵相關字眼。

Kingston 2GB X2
我諗應該係果時load緊野..

[ 本帖最後由 a14236987 於 2009-5-31 16:30 編輯 ]
作者: a14236987    時間: 2009-5-31 16:40

呢粒u幾多度以上先為危險?
我驚真係玩大左一個唔覺意燒左
作者: 老餅干    時間: 2009-5-31 16:48

原帖由 a14236987 於 2009-5-31 16:40 發表
呢粒u幾多度以上先為危險?
我驚真係玩大左一個唔覺意燒左

download 返個coretemp
http://www.alcpu.com/CoreTemp/
作者: a14236987    時間: 2009-5-31 16:52

原帖由 老餅干 於 2009-5-31 16:48 發表

download 返個coretemp
http://www.alcpu.com/CoreTemp/

唔該哂你先.. 其實我係想問下上到幾多度為之危險??
作者: 天仇    時間: 2009-5-31 17:02

危險就唔知喇,我部notebook CPU 打機時 70度照用。俾一個可以接受既數字,閒置時3x度,full load 5x度,咁樣就OK,呢個係我認為既超左頻+散熱做好既參考。(就算4x~>6x/7x都唔壞架喎,3x~5x只係安心D)當然愈低愈好啦。

會唔會用緊原裝散熱呢?如果玩超頻建議你買番個$200up既散熱器,例如Hyper212/風神鍛,溫度控制明顯好好多。

[ 本帖最後由 天仇 於 2009-5-31 17:03 編輯 ]
作者: 老餅干    時間: 2009-5-31 17:03

回#12
我個人認為 65C 樓下
作者: a14236987    時間: 2009-5-31 17:34

唔該哂咁多位先 有唔明我會再問
作者: 彬騰    時間: 2009-5-31 20:01

肯定算超啦。。。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2