作者: a14236987 時間: 2009-5-31 15:53 標題: [新手]E8500咁算唔算超左(pi)
個BUS SPEED 由333 set去342
試過set去343up個mon已經黑畫面..要係咁蚊電
本身要成20秒load pi
宜家要14秒..
咁算唔算超左??
可唔可以再超快d呢??
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=860028&k=a610c3b831c5898eef976271d84cc26b&t=1782132931&sid=NOkkV7PQW

作者: 老餅干 時間: 2009-5-31 15:59
個BUS SPEED 由333 set去342<==已經超咗,
不過幅度太少.
其實超頻要注意底版,RAM等.
樓主試下加小小電壓,再慢慢上
作者: pbps2005 時間: 2009-5-31 15:59
當然算超左啦,試下加電壓再超
作者: 老餅干 時間: 2009-5-31 16:05
E5200 FSB 200 ==> 266 加了 0.05V
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=860040&k=e0f1b8ef014aef9cec5660eaac8c1e44&t=1782132931&sid=NOkkV7PQW

作者: a14236987 時間: 2009-5-31 16:07
我用緊micro-star低板 但搵黎搵去都唔見邊到set電壓
作者: 老餅干 時間: 2009-5-31 16:10
Bios ==>Cell Menu
[ 本帖最後由 老餅干 於 2009-5-31 16:17 編輯 ]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=860060&k=acb8a0af81d48d370feb0ca3af427845&t=1782132931&sid=NOkkV7PQW

作者: 天仇 時間: 2009-5-31 16:23
以呢個升幅,冇理由會20s ~> 14s架喎。你試到20s時會唔會係電腦仲load緊其他野呢?
(我E5200超到3.16Ghz先係約20s,預設E8500應該快過我呢粒)
你呢粒係E0,我諗未必係CPU電壓唔夠。一係Ram太雞,或者底板冇幫你鎖Pci-e頻率o係100mhz呢,跟住外頻超?可以試下搵搵相關字眼。
[ 本帖最後由 天仇 於 2009-5-31 16:23 編輯 ]
作者: a14236987 時間: 2009-5-31 16:29
BIOS唔同 但係我搵到啦 原來自己眼大睇過龍關左
唔怪得set黎set去都冇反應
作者: a14236987 時間: 2009-5-31 16:30
原帖由 天仇 於 2009-5-31 16:23 發表
以呢個升幅,冇理由會20s ~> 14s架喎。你試到20s時會唔會係電腦仲load緊其他野呢?
(我E5200超到3.16Ghz先係約20s,預設E8500應該快過我呢粒)
你呢粒係E0,我諗未必係CPU電壓唔夠。一係Ram太雞,或者底板冇幫你鎖Pci-e頻率o係100mhz呢,跟住外頻超?可以試下搵搵相關字眼。
Kingston 2GB X2
我諗應該係果時load緊野..
[ 本帖最後由 a14236987 於 2009-5-31 16:30 編輯 ]
作者: a14236987 時間: 2009-5-31 16:40
呢粒u幾多度以上先為危險?
我驚真係玩大左一個唔覺意燒左
作者: 老餅干 時間: 2009-5-31 16:48
download 返個coretemp
http://www.alcpu.com/CoreTemp/
作者: a14236987 時間: 2009-5-31 16:52
原帖由 老餅干 於 2009-5-31 16:48 發表
download 返個coretemp
http://www.alcpu.com/CoreTemp/
唔該哂你先..
作者: 天仇 時間: 2009-5-31 17:02
危險就唔知喇,我部notebook CPU 打機時 70度照用。俾一個可以接受既數字,閒置時3x度,full load 5x度,咁樣就OK,呢個係我認為既超左頻+散熱做好既參考。(就算4x~>6x/7x都唔壞架喎,3x~5x只係安心D)當然愈低愈好啦。
會唔會用緊原裝散熱呢?如果玩超頻建議你買番個$200up既散熱器,例如Hyper212/風神鍛,溫度控制明顯好好多。
[ 本帖最後由 天仇 於 2009-5-31 17:03 編輯 ]
作者: 老餅干 時間: 2009-5-31 17:03
回#12
我個人認為 65C 樓下
作者: a14236987 時間: 2009-5-31 17:34
唔該哂咁多位先 有唔明我會再問
作者: 彬騰 時間: 2009-5-31 20:01
肯定算超啦。。。


