作者: Jacky_Wong 時間: 2008-11-23 18:32 標題: 用緊J&W 790GX既ching入黎幫下我.....
用緊P9650
唔知點解bios冇得set倍頻 倍頻果行"灰"左 冇得簡
想問問係唔係要開番某d野先set到架
唔該晒
作者: jackwong717 時間: 2008-11-25 21:58
"灰"左 冇得簡,係比雙核用,4核用唔到!!!!!
AI就可以超,但要樣樣SET,我都攪左好耐都唔明!!
如C兄有新發現,分享下啦!

作者: Jacky_Wong 時間: 2008-11-26 15:23
原帖由 jackwong717 於 2008-11-25 21:58 發表
"灰"左 冇得簡,係比雙核用,4核用唔到!!!!!
AI就可以超,但要樣樣SET,我都攪左好耐都唔明!!
如C兄有新發現,分享下啦!![]()
咁姐係味冇得係bios到set倍頻?
但係我係overdrive果到又有得set架喎
作者: jackwong717 時間: 2008-11-26 22:48
我就找唔到邊度set倍頻啦!
overdrive就好用D,BIOS就真係讀書少
C兄有冇換HS呀!我用紅海平平地都OK
咁佢係3條線,插落MB,咁入BIOS去SET
風扇0個頁就會(輕)左
作者: Mox 時間: 2008-11-26 23:27
The multipiler is locked......
作者: Jacky_Wong 時間: 2008-11-27 01:37
原帖由 jackwong717 於 2008-11-26 22:48 發表
我就找唔到邊度set倍頻啦!
overdrive就好用D,BIOS就真係讀書少![]()
C兄有冇換HS呀!我用紅海平平地都OK
咁佢係3條線,插落MB,咁入BIOS去SET
風扇0個頁就會(輕)左![]()
用緊tb120
作者: jackwong717 時間: 2008-11-27 23:55
呢隻野係唔OC, 待機同FULL LOAD可以去到幾多度呀!
用AOD可以超到幾多?
作者: rayshun 時間: 2008-11-28 11:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

