Board logo

標題: 用緊J&W 790GX既ching入黎幫下我..... [打印本頁]

作者: Jacky_Wong    時間: 2008-11-23 18:32     標題: 用緊J&W 790GX既ching入黎幫下我.....

用緊P9650

唔知點解bios冇得set倍頻 倍頻果行"灰"左 冇得簡

想問問係唔係要開番某d野先set到架

唔該晒
作者: jackwong717    時間: 2008-11-25 21:58

"灰"左 冇得簡,係比雙核用,4核用唔到!!!!!
AI就可以超,但要樣樣SET,我都攪左好耐都唔明!!
如C兄有新發現,分享下啦!
作者: Jacky_Wong    時間: 2008-11-26 15:23

原帖由 jackwong717 於 2008-11-25 21:58 發表
"灰"左 冇得簡,係比雙核用,4核用唔到!!!!!
AI就可以超,但要樣樣SET,我都攪左好耐都唔明!!
如C兄有新發現,分享下啦!

咁姐係味冇得係bios到set倍頻?

但係我係overdrive果到又有得set架喎
作者: jackwong717    時間: 2008-11-26 22:48

我就找唔到邊度set倍頻啦!
overdrive就好用D,BIOS就真係讀書少
C兄有冇換HS呀!我用紅海平平地都OK
咁佢係3條線,插落MB,咁入BIOS去SET
風扇0個頁就會(輕)左
作者: Mox    時間: 2008-11-26 23:27

The multipiler is locked......
作者: Jacky_Wong    時間: 2008-11-27 01:37

原帖由 jackwong717 於 2008-11-26 22:48 發表
我就找唔到邊度set倍頻啦!
overdrive就好用D,BIOS就真係讀書少
C兄有冇換HS呀!我用紅海平平地都OK
咁佢係3條線,插落MB,咁入BIOS去SET
風扇0個頁就會(輕)左

用緊tb120
作者: jackwong717    時間: 2008-11-27 23:55

原帖由 Jacky_Wong 於 2008-11-27 01:37 發表

用緊tb120

呢隻野係唔OC, 待機同FULL LOAD可以去到幾多度呀!
用AOD可以超到幾多?
作者: rayshun    時間: 2008-11-28 11:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2