Board logo

標題: 散熱膏 數問 [打印本頁]

作者: swimmer    時間: 2008-11-23 16:59     標題: 散熱膏 數問

有支 AS5 散熱膏 ,P4 3.0 年代已經用,岩岩再用返..放左幾年唔知仲用唔用得.
另外,如果我用左支AS5, 個HEATSINK 裝拆左幾次,因我發覺扣唔實...唔知會唔會傳熱差左,要再用過散熱膏呢?
作者: Jazz    時間: 2008-11-23 17:05

原帖由 swimmer 於 23-11-2008 16:59 發表
有支 AS5 散熱膏 ,P4 3.0 年代已經用,岩岩再用返..放左幾年唔知仲用唔用得.
另外,如果我用左支AS5, 個HEATSINK 裝拆左幾次,因我發覺扣唔實...唔知會唔會傳熱差左,要再用過散熱膏呢?

AS5 好似唔識乾
只要落果陣未乾就無問題既
作者: mh使者    時間: 2008-11-23 17:07

原帖由 Jazz 於 2008-11-23 17:05 發表

AS5 好似唔識乾
只要落果陣未乾就無問題既

MX-2先係
作者: mh使者    時間: 2008-11-23 17:07

原帖由 swimmer 於 2008-11-23 16:59 發表
有支 AS5 散熱膏 ,P4 3.0 年代已經用,岩岩再用返..放左幾年唔知仲用唔用得.
另外,如果我用左支AS5, 個HEATSINK 裝拆左幾次,因我發覺扣唔實...唔知會唔會傳熱差左,要再用過散熱膏呢?

錯區
作者: Jazz    時間: 2008-11-23 17:17

原帖由 mh使者 於 23-11-2008 17:07 發表

MX-2先係

你有無用過 AS5 ,MX2, GC-1呢
買黎比較下

等你大過左就會發覺
"咦, 當年粒 AM2+/LGA775 係仲未乾既"

作者: mh使者    時間: 2008-11-23 18:19

原帖由 Jazz 於 2008-11-23 17:17 發表

你有無用過 AS5 ,MX2, GC-1呢
買黎比較下

等你大過左就會發覺
"咦, 當年粒 AM2+/LGA775 係仲未乾既"

MX2, GC-1都有,AS5就冇啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2