Board logo

標題: J&W 790GX-Extreme IGP 超頻一問 [打印本頁]

作者: Trueno86    時間: 2008-11-23 15:38     標題: J&W 790GX-Extreme IGP 超頻一問

有無兄弟用緊呢板以有超個 IGP Clock ??
我試過小小小超去 705-710 行3DMark 06 都實 hang
就算我本身 CPU 同 Ram 無超頻,
IGP set UMA + Side port or 淨 UMA 都係咁

其實玩呢塊板我都仲有d問題同一 d Bios 設定既野想請教 ( 由其 IGP 果 Part )
希望用緊呢塊板既兄弟可以入黎分享同討論下

P.S. 我唔係其他牌子既打手, 只係見呢塊板未出之前有幾高評價所以佢出左幾日就買黎試下

作者: bee8013    時間: 2008-11-23 15:48

有冇加igp(nb)電壓先....
作者: Trueno86    時間: 2008-11-23 16:06

有架, 0.04 試過 0.08 都試過...
Windows XP SP3 新裝, Driver 用官網既 v8.7, sb v8.2

其實仲有其他問題
例如係 XP SP3 既情況下用官網既 v8.7, sb v8.2
係上唔到個 ATI IDE 同 HDMI Audio driver
我裝左 ATi download 落黎既 v8.11 display, sb 同 ccc 就 OK
但就有另一個問題就係 CCC 裏面 Avivo 果基本品質會由 5 段設定變成得 2 段
呢樣野我會再試真 d 係我 CPU 同 Ram 超左頻先係咁定係 driver 問題

當然我唔知係板定 ATi d driver 問題, 因為 ATi d driver 咁多年都係咁亂咁差...  

Anyway...  Thanks bee 兄

[ 本帖最後由 Trueno86 於 2008-11-23 16:09 編輯 ]
作者: cheungchunyu    時間: 2008-11-23 16:14

我1.12v 超到800 無問題
作者: Jacky_Wong    時間: 2008-11-23 16:22

其實我想問下呢塊野 係邊到set cpu倍頻

搵極都搵唔到喎
作者: Trueno86    時間: 2008-11-23 16:28

原帖由 cheungchunyu 於 2008-11-23 16:14 發表
我1.12v 超到800 無問題


你意思係個 IGP Core 超到800 ??
1.12v 即係 NB電壓行 Auto ??
但係 default 都好似 1.176v 喎

[ 本帖最後由 Trueno86 於 2008-11-23 16:31 編輯 ]
作者: Trueno86    時間: 2008-11-23 16:34

原帖由 Jacky_Wong 於 2008-11-23 16:22 發表
其實我想問下呢塊野 係邊到set cpu倍頻

搵極都搵唔到喎


Set cpu倍頻係 Bios 既 JUSTw00t!--> AMD Overclocking Configuration-->  Processor Frequency (FID) 果度 set

[ 本帖最後由 Trueno86 於 2008-11-23 16:41 編輯 ]
作者: Jacky_Wong    時間: 2008-11-23 16:41

原帖由 Trueno86 於 2008-11-23 16:34 發表


Set cpu倍頻係 Bios 既 JUSTw00t!--> AMD Overclocking Configuration-->  Processpr Frequency (FID) 果度 set

唔該晒 搵下先
作者: Jacky_Wong    時間: 2008-11-23 16:47

原帖由 Trueno86 於 2008-11-23 16:34 發表


Set cpu倍頻係 Bios 既 JUSTw00t!--> AMD Overclocking Configuration-->  Processor Frequency (FID) 果度 set

乜解究"AUTO"左

塊版買番黎幾日 bios仲未摸熟
作者: cheungchunyu    時間: 2008-11-23 18:47     標題: 回覆 6# 的帖子

我個個係 780g
因為我覺得 780g同 790gx 個igp 其實一樣之不過 轉用左 ddr3  so 我認為 電壓不變  
但 一般在 默認電壓下都可以 超 小小
作者: Trueno86    時間: 2008-11-23 18:57

原帖由 cheungchunyu 於 2008-11-23 18:47 發表
我個個係 780g
因為我覺得 780g同 790gx 個igp 其實一樣之不過 轉用左 ddr3  so 我認為 電壓不變  
但 一般在 默認電壓下都可以 超 小小


OK... Thanks !!
作者: Trueno86    時間: 2008-11-23 20:08

終於解決左...
原來 NB2 Voltage = IGP core 既電壓
1.8v Voltage = Side port memory 既電壓






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2