作者: Trueno86 時間: 2008-11-23 15:38 標題: J&W 790GX-Extreme IGP 超頻一問
有無兄弟用緊呢板以有超個 IGP Clock ??
我試過小小小超去 705-710 行3DMark 06 都實 hang
就算我本身 CPU 同 Ram 無超頻,
IGP set UMA + Side port or 淨 UMA 都係咁
其實玩呢塊板我都仲有d問題同一 d Bios 設定既野想請教 ( 由其 IGP 果 Part )
希望用緊呢塊板既兄弟可以入黎分享同討論下
P.S. 我唔係其他牌子既打手, 只係見呢塊板未出之前有幾高評價所以佢出左幾日就買黎試下
作者: bee8013 時間: 2008-11-23 15:48
有冇加igp(nb)電壓先....
作者: Trueno86 時間: 2008-11-23 16:06
有架, 0.04 試過 0.08 都試過...
Windows XP SP3 新裝, Driver 用官網既 v8.7, sb v8.2
其實仲有其他問題
例如係 XP SP3 既情況下用官網既 v8.7, sb v8.2
係上唔到個 ATI IDE 同 HDMI Audio driver
我裝左 ATi download 落黎既 v8.11 display, sb 同 ccc 就 OK
但就有另一個問題就係 CCC 裏面 Avivo 果基本品質會由 5 段設定變成得 2 段
呢樣野我會再試真 d 係我 CPU 同 Ram 超左頻先係咁定係 driver 問題
當然我唔知係板定 ATi d driver 問題, 因為 ATi d driver 咁多年都係咁亂咁差...
Anyway... Thanks bee 兄
[ 本帖最後由 Trueno86 於 2008-11-23 16:09 編輯 ]
作者: cheungchunyu 時間: 2008-11-23 16:14
我1.12v 超到800 無問題
作者: Jacky_Wong 時間: 2008-11-23 16:22
其實我想問下呢塊野 係邊到set cpu倍頻
搵極都搵唔到喎
作者: Trueno86 時間: 2008-11-23 16:28
你意思係個 IGP Core 超到800 ??
1.12v 即係 NB電壓行 Auto ??
但係 default 都好似 1.176v 喎
[ 本帖最後由 Trueno86 於 2008-11-23 16:31 編輯 ]
作者: Trueno86 時間: 2008-11-23 16:34
Set cpu倍頻係 Bios 既 JUSTw00t!--> AMD Overclocking Configuration--> Processor Frequency (FID) 果度 set
[ 本帖最後由 Trueno86 於 2008-11-23 16:41 編輯 ]
作者: Jacky_Wong 時間: 2008-11-23 16:41
原帖由 Trueno86 於 2008-11-23 16:34 發表
Set cpu倍頻係 Bios 既 JUSTw00t!--> AMD Overclocking Configuration--> Processpr Frequency (FID) 果度 set![]()
唔該晒 搵下先
作者: Jacky_Wong 時間: 2008-11-23 16:47
原帖由 Trueno86 於 2008-11-23 16:34 發表
Set cpu倍頻係 Bios 既 JUSTw00t!--> AMD Overclocking Configuration--> Processor Frequency (FID) 果度 set![]()
乜解究"AUTO"左
塊版買番黎幾日 bios仲未摸熟
作者: cheungchunyu 時間: 2008-11-23 18:47 標題: 回覆 6# 的帖子
我個個係 780g
因為我覺得 780g同 790gx 個igp 其實一樣之不過 轉用左 ddr3 so 我認為 電壓不變
但 一般在 默認電壓下都可以 超 小小
作者: Trueno86 時間: 2008-11-23 18:57
原帖由 cheungchunyu 於 2008-11-23 18:47 發表
我個個係 780g
因為我覺得 780g同 790gx 個igp 其實一樣之不過 轉用左 ddr3 so 我認為 電壓不變
但 一般在 默認電壓下都可以 超 小小
OK... Thanks !!
作者: Trueno86 時間: 2008-11-23 20:08
終於解決左...
原來 NB2 Voltage = IGP core 既電壓
1.8v Voltage = Side port memory 既電壓

