Board logo

標題: 4850&4870一問 [打印本頁]

作者: LKNim    時間: 2008-11-22 23:22     標題: 4850&4870一問

呢兩張卡既分別:
625/750
GDDR3/GDDR5
RV770PRO/RV770XT

係咪用同一粒GPU?
我開過2張卡既BIOS黎睇
1.046V/1.263V
如果係同一粒GPU,係咪代表將4850電到1.263V都唔會死
(P.S.:我未試,問清楚先...)
作者: Darkaz    時間: 2008-11-22 23:39

1. 係用同一粒GPU
2. 有機會電死, 個電壓係指GDDR 電壓, 4850用GDDR3, 它的最高電壓值低於GDDR5,
電壓過大會電死
作者: LKNim    時間: 2008-11-22 23:51

原帖由 Darkaz 於 2008-11-22 23:39 發表
1. 係用同一粒GPU
2. 有機會電死, 個電壓係指GDDR 電壓, 4850用GDDR3, 它的最高電壓值低於GDDR5,
電壓過大會電死

GPU同RAM應該分開2個電,但係BIOS果度得一個電...
算吧,長行700/1100已很足夠了
作者: Sino_War    時間: 2008-11-23 00:27

2張供電用料差咁遠,好難講
作者: mh使者    時間: 2008-11-23 00:59

唔係同一粒GPU 你都識講RV770PRO,RV770XT啦......就正如G92-400,G92-420咁
作者: hktony    時間: 2008-11-23 01:27

據聞 電ram 好易死:) 而且 都冇得比...4870 係gddr5
你不如學下點樣 voltmod 粒gpu 仲好啦
作者: LKNim    時間: 2008-11-23 09:11

原帖由 hktony 於 2008-11-23 01:27 發表
據聞 電ram 好易死:) 而且 都冇得比...4870 係gddr5
你不如學下點樣 voltmod 粒gpu 仲好啦

鉛筆MOD
不過我唔會試...
作者: lovelykeroro    時間: 2008-11-23 12:44

快少少但死亡率高好多, 比我就唔攪咁多, 錢多同心臟機能強悍就另計
作者: yingfai08    時間: 2008-11-24 10:24

三思!電死就大件事!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2