作者: LKNim 時間: 2008-11-22 23:22 標題: 4850&4870一問
呢兩張卡既分別:
625/750
GDDR3/GDDR5
RV770PRO/RV770XT
係咪用同一粒GPU?
我開過2張卡既BIOS黎睇
1.046V/1.263V
如果係同一粒GPU,係咪代表將4850電到1.263V都唔會死
(P.S.:我未試,問清楚先...)
作者: Darkaz 時間: 2008-11-22 23:39
1. 係用同一粒GPU
2. 有機會電死, 個電壓係指GDDR 電壓, 4850用GDDR3, 它的最高電壓值低於GDDR5,
電壓過大會電死
作者: LKNim 時間: 2008-11-22 23:51
原帖由 Darkaz 於 2008-11-22 23:39 發表
1. 係用同一粒GPU
2. 有機會電死, 個電壓係指GDDR 電壓, 4850用GDDR3, 它的最高電壓值低於GDDR5,
電壓過大會電死
GPU同RAM應該分開2個電,但係BIOS果度得一個電...
算吧,長行700/1100已很足夠了
作者: Sino_War 時間: 2008-11-23 00:27
2張供電用料差咁遠,好難講
作者: mh使者 時間: 2008-11-23 00:59
唔係同一粒GPU
你都識講RV770PRO,RV770XT啦......就正如G92-400,G92-420咁作者: hktony 時間: 2008-11-23 01:27
據聞 電ram 好易死:) 而且 都冇得比...4870 係gddr5
你不如學下點樣 voltmod 粒gpu 仲好啦
作者: LKNim 時間: 2008-11-23 09:11
鉛筆MOD
不過我唔會試...
作者: lovelykeroro 時間: 2008-11-23 12:44
快少少但死亡率高好多, 比我就唔攪咁多, 錢多同心臟機能強悍就另計
作者: yingfai08 時間: 2008-11-24 10:24
三思!電死就大件事!

