Board logo

標題: [閒聊~]其實大家覺得有無必要整一份超頻Guideline? [打印本頁]

作者: sunderstan    時間: 2008-11-17 09:46     標題: [閒聊~]其實大家覺得有無必要整一份超頻Guideline?

如題~ 就當出個Poll

最近都發現好多新手對於超頻有興趣
不過就係無從入手, 唔知邊度開始
既然係咁 不如大家集思廣益, 簡單介紹一下超頻,
由當中最基本同簡單既知識開始
最後整合成一篇指南, 置頂係版面
希望咁樣 可以避免月經文章出現,
從而改善超頻討論版面既質素
同埋更有效善用討論區資源
唔知大家對此有無咩意見呢?
作者: Neroli    時間: 2008-11-17 09:57

大力支持!!
作者: kcwk    時間: 2008-11-17 10:10

同意, 一定支持
因 intel 同 amd 架構不同,
除基本工外, 可以考慮細分 intel 及 amd
作者: whitehouse    時間: 2008-11-17 10:24

都好喎!!
不過應該用邊個品牌嘅底板做指標呢?
個BIOS要影相, 跟住重要逐個解釋,
唔係咁樣好難防止到啲月經問題...
因為好多人都唔會去查字典,
連網上字典都唔會去查...
就算肯去查, 有啲轉返做中文都九唔撘八

p.s.閒聊......應該去吹水區!!
作者: sunderstan    時間: 2008-11-17 10:39

1. 唔一定要指定某一個品牌既底板做standard
BIOS既setting 不外乎於字眼上既唔同
例如:
CPU VTT: 有d版會叫CPU VTT (DFI, Gigabyte), 有d版會叫FSB Termination (Asus)
只要介紹既時候 指明呢個設定值指既係同一樣野 我相信已經足夠

2. 的確, AMD 同 Intel 架構有唔同
所以要炮製呢篇野就需要大家既支持, 幫助同意見~
作者: hold_find    時間: 2008-11-17 10:51

絕對支持
可以袋錢入新手們的袋
作者: whitehouse    時間: 2008-11-17 11:00

但對於新手嚟講,
ASUS同Gigabyte係除頻上,
啲setting都有好大分別喎...
淨係個'EIST'都唔係塊塊板一樣咁寫到明eist,
同埋擺嘅位置都唔同,
有啲人真係懶得去搵...
淨係識得問,
一句唔該洗死人, 有啲連唔該都無,
您整得個Guideline出嚟,
就老馮要答,
您答唔到佢嘅問題, 就係您嘅問題!!!

[ 本帖最後由 whitehouse 於 2008-11-17 11:03 編輯 ]
作者: sunderstan    時間: 2008-11-17 11:02

所以出Guideline 當然相對要用版規黎控制同配合啦...
呢樣野就要睇下d版主肯唔肯咁做啦
超頻區版主都好似好少見人執...
作者: whitehouse    時間: 2008-11-17 11:15

我覺得個整完個Guideline後,
要冇得回覆, 冇得問問題,
有問題自己發新帖!!
如果唔係咁, 過千板都唔夠用,
最驚一陣唔知第幾多個十板有個筆戰就死得人啦,
破壞晒個Guideline...
作者: sunderstan    時間: 2008-11-17 11:29

原帖由 whitehouse 於 2008-11-17 11:15 發表
我覺得個整完個Guideline後,
要冇得回覆, 冇得問問題,
有問題自己發新帖!!
如果唔係咁, 過千板都唔夠用,
最驚一陣唔知第幾多個十板有個筆戰就死得人啦,
破壞晒個Guideline...


都可以, 另外可以加個意見 / 知識 Thread...
以便增加同改善內容質素...
不過咁大篇野要整理當然唔易 睇下有無有心人可以幫下忙lu
作者: whitehouse    時間: 2008-11-17 11:34

如果要加個人意見 / 知識 Thread...
都係pm比板主好!!
由板主去更改...
作者: kcwk    時間: 2008-11-17 11:36

原帖由 sunderstan 於 2008-11-17 10:39 發表
1. 唔一定要指定某一個品牌既底板做standard
BIOS既setting 不外乎於字眼上既唔同
例如:
CPU VTT: 有d版會叫CPU VTT (DFI, Gigabyte), 有d版會叫FSB Termination (Asus)
只要介紹 ...


同意, 唔分咩 bios, 以功能分類

原帖由 whitehouse 於 2008-11-17 11:00 發表
但對於新手嚟講,
ASUS同Gigabyte係除頻上,
啲setting都有好大分別喎...
淨係個'EIST'都唔係塊塊板一樣咁寫到明eist,
同埋擺嘅位置都唔同,
有啲人真係懶得去搵...
淨係識得問,
一句唔該洗死人, 有啲連唔該都無,
您整得個Guideline出嚟,
就老馮要答,
您答唔到佢嘅問題, 就係您嘅問題!!!


雖則有時 d 人係比較特別左.........少少
但係呢個係討論區, 大家都係互助互動, 無話老唔老馮既
作者: whitehouse    時間: 2008-11-17 13:19

我明白呢個係討論區,
但係有啲人超頻超到傻咗,
當正塊板係您整嘅,
個BIOS係您寫嘅,
真係超頻超到轉咗埋角...
作者: XFX-ISSA    時間: 2008-11-17 13:34

讚成..方面好多
作者: kcwk    時間: 2008-11-17 17:33     標題: 回覆 13# 的帖子

完全明白同意
作者: sunderstan    時間: 2008-11-17 17:36

原帖由 whitehouse 於 2008-11-17 13:19 發表
我明白呢個係討論區,
但係有啲人超頻超到傻咗,
當正塊板係您整嘅,
個BIOS係您寫嘅,
真係超頻超到轉咗埋角...


其實你係咪講緊我?
作者: kinkinwai    時間: 2008-11-17 17:53

very support boz i am a starter
作者: garymmf    時間: 2008-11-17 18:09

for 新中手intel set fsb , 其他唔好搞, ram set strap 333ddr2 800 , 超唔到點set 都唔會超多好多.
for amd, set bus speed, 其他唔好搞,ram set ddr2 667/800, 超唔到點set 都唔會超多好多.
而家bios 好易睇+好簡單. 個d 細節野係for 終極超頻.一般user 唔適用.
作者: sunderstan    時間: 2008-11-17 18:18

原帖由 garymmf 於 2008-11-17 18:09 發表
for 新中手intel set fsb , 其他唔好搞, ram set strap 333ddr2 800 , 超唔到點set 都唔會超多好多.
for amd, set bus speed, 其他唔好搞,ram set ddr2 667/800, 超唔到點set 都唔會超多好多.
而家bios 好易睇+好簡單. 個d 細節野係for 終極超頻.一般user 唔適用.


Strap = FSB Strap to Northbridge
大致上係RAM/FSB既除頻比有關, 係決定ram頻率既最主要設定
人地一般講6:5, 3:2 就係呢d意思
Strap 係FSB方面有 200/266/333/400
除頻如果係 200/800既話 (例如)
咁200:800 = 1:4/2 (/2 = DDR) = 1:2
即係話如果你用呢個除頻比, 咁係200FSB既時候, 你既RAM就係行緊800Mhz
係Gigabyte既板就應該更易理解, 例如佢話2.00
咁RAM既目標頻率就係直接FSB X2, 亦即係1:1除頻 (同步, 333/667 strap, 400/800 strap)
有錯請指正
作者: garymmf    時間: 2008-11-17 18:24

原帖由 sunderstan 於 2008-11-17 18:18 發表


Strap = FSB Strap to Northbridge
大致上係RAM/FSB既除頻比有關, 係決定ram頻率既最主要設定
人地一般講6:5, 3:2 就係呢d意思
Strap 係FSB方面有 200/266/333/400
除頻如果係 200/800既話 (例如)
咁200:800 = 1:4 ...

anyway, fsb 唔同,ddr 個ferq. 都唔會同, 如果用ddr 2 800,總知唔好過800 就可以試到粒u 可上幾多
作者: r33dts    時間: 2008-11-18 12:00

support
作者: rayshun    時間: 2008-11-18 12:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chingpui    時間: 2008-11-18 18:15

原帖由 rayshun 於 2008-11-18 12:27 發表
support~
希望可以快d 出爐


Support x 3
作者: chanhoktai    時間: 2008-11-19 15:28

最好附埋個RECORD DB啦.. 唔洗自已SEARCH餐死
作者: INVIN    時間: 2008-11-20 18:45

Good Idea
作者: rayshun    時間: 2008-11-21 09:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunderstan    時間: 2008-11-21 10:08

原帖由 rayshun 於 2008-11-21 09:32 發表
整成個database 咁樣最好!


我覺得無可能, 就算同一個配置同一個設定出黎既結果都可以唔一樣
作者: EG-Civic    時間: 2008-11-21 11:09

乜都舉起黎贊成!
作者: fffai    時間: 2008-11-21 12:59

應該有好多人會支持
但係有冇人做先係一個問題

寫個人責任好大 陣間 D人唔識 自己 SET 錯左 燒左野 又會賴寫個人
仲有BOR 一寫就冇得停.... 一定有人當寫個人係有責任去解決佢所有問題.... 會好煩...
SO 我唔讚成
講真 超頻有幾難 有心要超 自己睇下 本說明書已經可以 睇完之後有野唔明先問下仲好過啦
作者: lsc1118    時間: 2008-11-21 13:09

好提意
作者: hdtv    時間: 2008-11-21 13:31

support , I really need it! thanks a lot!
作者: hio0o1    時間: 2008-11-21 14:06

support
作者: 667    時間: 2008-11-21 16:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2