Board logo

標題: E7200 硬改定軟改好..?? [打印本頁]

作者: teamsanwa    時間: 2008-11-15 20:54     標題: E7200 硬改定軟改好..??

請問E7200 硬改定軟改好..??
硬改有壞處嗎..?
硬改一定上得到 400X 9.5 ..??
我而家行緊3.2Ghz(336x9.5).. 試過上3.5GHz 已上不到..


網上找來的硬改方法:


thanks~

[ 本帖最後由 teamsanwa 於 2008-11-15 21:55 編輯 ]
作者: hithand    時間: 2008-11-16 00:46

我覺得無咩幫助,不過有時間你可以試下
作者: ipchipang    時間: 2008-11-16 00:50

硬解
简单快捷
就是考功夫
作者: siuming123    時間: 2008-11-16 01:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 無法識別    時間: 2008-11-16 01:40

硬改有一定風險

不過我想問會唔會冇左保養??
作者: teamsanwa    時間: 2008-11-16 10:27

原帖由 無法識別 於 2008-11-16 01:40 發表
硬改有一定風險

不過我想問會唔會冇左保養??

點會無保養,唔得的話整返走張膠布搞掂~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2